Vanmorgen zijn wij voor de eerste keer met Bodhi bij het consultatieburo geweest.
Ik vond het erg leuk om er weer te zijn.
Bodhi weegt nu 4160 gram en is dus in 5 weken tijd 1 kilo gegroeid! Mijn borstvoeding werkt dus prima!
Bodhi plaste nog even alles onder en toen konden we bij de arts naar binnen.
Vriendelijke man en hij wist de betekenis van Bodhi zijn naam.
Bodhi komt namelijk van de Bodhiboom, de vijgenboom waar een man 45 dagen heeft zitten mediteren, al zijn wijsheden kreeg, verrijking vond en toen Boeddha werd. Bodhi staat voor die verrijking en wijsheid.
Niemand in onze omgeving kende deze naam en wist van die betekenis, dus erg leuk dat de arts dat wist.
Bodhi is helemaal nagekeken en goed gekeurd! Heerlijk gevoel.
Hij is kleiner dan gemiddeld en zijn hoofdomtrek ook...maar groeit prachtig,
Grote broer en zus waren ook trots mee. Ze zijn zo gek op hun broertje en willen niks missen.
9 Februari mogen we weer...maar dan krijgt Bodhi zijn eerste prikken...sneu hoor...
Wanneer gaan jullie naar het CB?
Liefs Brigitte
Ik vond het erg leuk om er weer te zijn.
Bodhi weegt nu 4160 gram en is dus in 5 weken tijd 1 kilo gegroeid! Mijn borstvoeding werkt dus prima!
Bodhi plaste nog even alles onder en toen konden we bij de arts naar binnen.
Vriendelijke man en hij wist de betekenis van Bodhi zijn naam.
Bodhi komt namelijk van de Bodhiboom, de vijgenboom waar een man 45 dagen heeft zitten mediteren, al zijn wijsheden kreeg, verrijking vond en toen Boeddha werd. Bodhi staat voor die verrijking en wijsheid.
Niemand in onze omgeving kende deze naam en wist van die betekenis, dus erg leuk dat de arts dat wist.
Bodhi is helemaal nagekeken en goed gekeurd! Heerlijk gevoel.
Hij is kleiner dan gemiddeld en zijn hoofdomtrek ook...maar groeit prachtig,
Grote broer en zus waren ook trots mee. Ze zijn zo gek op hun broertje en willen niks missen.
9 Februari mogen we weer...maar dan krijgt Bodhi zijn eerste prikken...sneu hoor...
Wanneer gaan jullie naar het CB?
Liefs Brigitte