Contact jonge moeders gezocht omgeving Heerhugowaard / Alkmaar

Hoi mama's,  Ik ben Priscilla (24 jaar) en ik heb een dochtertje van 2,5 jaar.

Ik ben vorig jaar naar Heerhugowaard verhuisd met m'n gezinnetje en ik ken hier nog niet veel mensen. In mijn vriendengroep ben ik de eerste met een kindje, daarom zijn er toch wel wat vriendschappen verwaterd, je hebt nu toch een heel ander leventje..

Het lijkt me daarom ontzettend leuk om nieuwe mensen te leren kennen in de buurt om mee af te spreken en met de kids leuke dingen te doen!

Mocht je dit ook leuk vinden dan hoor ik het graag!

<p style="text-align: right;">Hoi!</p>
<p style="text-align: right;"></p>
<p style="text-align: right;">Ik woon in Heerhugowaard.  Ben zwanger dus wordt mama

Mijn vriend en ik zijn bezig om zwanger te worden. Ik ben 21 en hij 26. Wij wonen in Badhoevedorp maar ik ben in bezit van een auto. Is een halfuurtje rijden ongeveer. Lijkt me leuk om met je in contact te komen!

Hoi Priscilla, 

ik zou graag in contact met je willen komen. Ik heb een dochter van 6 weken en ben ook de eerste van mijn vriendengroep.

gr Ashley 

Hey een beetje laat!
Ik ben al een tijdje opzoek naar nieuw contact, ik woon in alkmaar met m'n dochter van bijna 2 nora, ik ben zelf 20. Ik zou het heel leuk vinden om af en toe wat te praten of af te spreken.
Ik ben bereikbaar via mail dan kan ik daar m'n nummer wel doorsturen ?? bovanos@outlook.com

Groetjes bo en nora?

Hoi meiden,
Ik ben Hélène en ben 25 jaar en heb een zoontje van nu 10 weken oud. Ik ben sinds vorige week in Heerhugowaard komen wonen als kersvers gezinnetje! Super leuk natuurlijk alleen ken ik niemand hier in Heerhugowaard, ik kom zelf uit Haarlem en ben hier komen wonen omdat we een woning nodig hadden! 
Nu lijkt het me heel leuk om met nieuwe mensen in contact te komen, bericht me als er iemand is die dag ook wil! https://www.facebook.com/helene.tourney
Groetjes 

Terug
Bovenaan