contact met andere moeders

<p>Hoihoi!</p><p>Ik ben alweer bijna 6 weken moeder van een prachtig zoontje. Omdat ik jong moeder ben (22 jaar) merk ik dat ik in een hele andere levensfase zit dan mijn vriendinnen. Ik ken ook maar weinig (jonge) moeders.</p><p>Ik ben dus opzoek naar (jonge) moeders waarmee ik kan praten of misschien zelfs kan ontmoeten (woon zelf in de buurt van Utrecht). Ik mis het heel erg om met iemand om te gaan die in dezelfde levensfase zit! </p><p>Als iemand hier ook behoefte aan heeft kan ik wel mijn e-mail hierachter laten (telefoon nummer zet ik liever niet online en instagram is ook weer zo)</p><p>Xxx</p>

Hoihoi,
Ik ben ook een jonge moeder, ik word volgende maand 24. En ik ben trotse mama van een zoontje van 11 weken. Wij zijn 4 weken na zijn geboorte verhuisd van limburg naar gemeente west maas en waal. Ik ken in deze omgeving ook nog niet zoveel mensen en jonge moeders en daarom lijkt het me leuk om met een andere (jonge) moeder contact te hebben. 
Als je je mailadres achter laat, stuur ik je een berichtje. Gezellig!
X

Hii!
Wat een leuk idee. ik ben 24 en 33 weken zwanger. ik snap wat je bedoelt over vriendinnen die toch nog in een andere fase zitten. 
Ik woon in Utrecht 

Hii!
Wat een leuk idee. ik ben 24 en 33 weken zwanger. ik snap wat je bedoelt over vriendinnen die toch nog in een andere fase zitten. 
Ik woon in Utrecht 

Hii!
Ik woon in Utrecht 

Wat leuk! Mijn dochter is inmiddels 10 maanden, ik ben 27 (is dat jong genoeg ?). Ben ook een van de eersten bij mijn familie. Voor de liefde naar Nijmegen verhuisd, vriendinnen en familie wonen op 2 uur rijden ?

Hee wat leuk! Ik ben 27 en heb een zoontje van 2 jaar. Ik merkte ook dat ik in een totaal andere fase/interesses zat dan mijn toenmalige vriendinnen. Helaas daardoor stukgelopen.. Lijkt me leuk om met jullie te kletsen, ik woon in de buurt van Nijmegen!

Terug
Bovenaan