Contact met andere zwangeren

Hallo,

Ik ben 35 jaar en zwanger van mijn 2e kindje en ken momenteel nauwelijks andere zwangere vrouwen. Ik zou het zo ontzettend leuk vinden om echt in contact te komen met mede-zwangeren. Gewoon om lekker mee te kletsen over alles mbt de zwangerschap (ook andere dingen natuurlijk). Ik voel me er soms zo alleen in staan. Heb al op diverse sites gekeken, maar kom nergens advertenties tegen van andere vrouwen die een leuke 'lotgenoot' zoeken om mee te kletsen, als steun voor elkaar  of om elkaar ook eens te ontmoeten als het klikt. Kan me niet voorstellen dat ik hier de enige in ben.
Wie heeft hier ook behoefte aan, weet internetsites waar ik die contacten wel kan vinden of heeft andere tips? Zit nog niet op een zwangerschapscursus (wel al opgegeven) en ook daarbij is mijn ervaring dat niet iedereen open staat voor contact.

Groetjes, mama op komst
 
hoi mij naam is danielle 23 jaar
zwanger van 2e kindje
en ben 32 weken zwanger kom uit ridderkerk
leuk om te lezen dat ik niet de enige ben
die zich soms eenzaam voelt
heb momenteel ook niet echt iemand waarmee ik
lekker kan praten over zwangerschap en alles
zit nu thuis ben net klaar met mij opleiding peuterleidster
en geniet nu van mijn zwangerschapverlof
mijn  vriend werkt veel
en heeft druk   met het nieuwe huisie dus jah zal het leuk vinden
om lekker te babbelen
groetjes daantje
 
hoi dames,

hebben jullie al eens op het forum gekeken van de maand waarin je uitgerekend bent? daar vind je andere aanstaande moeders die net zo ver zijn als jij. het is op deze zelfde website, onder het algemene zwangerforum vind je de lijst.

veel plezier en geniet van jullie zwangerschap!
 
He Danielle,

Ik ben ook 23 en zwanger van ons eerste kindje (32 weken net als jij).. Ik woon in zoetermeer dus dat is best dichtbij jou!
Ook mijn verlof is net begonnen dus ik heb tijd over...

Misschien leuk om een keer wat af te spreken?

Liefs Lot
 
Hallo   mama op Komst

Ik ben kim Broekman en kom uit Utrecht en ben 26 jaar en 22 weken zwanger van een zoontje ik heb al een dochter van 2 nikita !
Ik zou graag contact willen met andere zwangere vrouwen en wie weet een keer bij elkaar op de koffie !

Ik heb zelf een horecabedrijf maar werk niet dus ik heb veel tijd voor leuke dingen !
Ik hoop iets van je te horen
Groetjes kim
 
Hallo mama op komst,

Ik ben ook zwanger van mijn 2 e kindje, 26 weken inmiddels. Ben 33 jaar oud en heb een dochtertje van anderhalf.
Ik ben fulltime moeder en woon in Belgie. Ben wel Nederlandse hoor. Heb altijd in Nederland gewoond.
Ik vind deze zwangerschap erg zwaar en ben heel vaak moe. Maar ik heb het er graag voor over want ik ben dol op kinderen.

Groetjes,
Nous
 
Terug
Bovenaan