contact met je baby

Hoi Hoi,

Ik voel onze kleine heel regelmatig en toen we van de week bij Acda en de Munnik waren had ik wel t idee dat hij meer aan het bewegen was, maar of hij nu echt reageert op muziek, of op mijn stem of handen... Ik weet het niet.

Ik heb wel dat als ik op mijn zij ga liggen dat hij zich vrij snel komt melden en ook als ik autorijd kan ik rekenen op een paar flinke schoppen in mijn buik.
Ik heb wel een muziekdoosje die ik vaak ff op mijn buik leg. Is een doosje die we in Zwitserland tijdens onze huwelijksreis hebben gekocht. Ben benieuwd of hij het muziekje dadelijk herkent..

Hoe zit dat bij jullie??

xx Mick

Hoi.

Ik merk dat als ik druk ben dat hij zich maar weinig laat voelen. Als ik rustiger ben veel meer. Als ik 's avonds naar bed ga lig ik eerst nog een tijdje op mijn rug te lezen en dan is het feest in mijn buik. Leuk ook om er dan naar te kijken. Dat van dat muziekdoosje daar ga ik ook mee beginnen.
Een vriendin van mij deed dat en toen de baby geboren was was hij erg geel en sloom en moeilijk wakker te krijgen. maar als hij dat muziekje hoorde werd hij goed wakker. Hij moest alsnog in de couveuse onder de lamp en van de verpleging moest ook dat muziekje mee om hem alert te houden. Goed he.

Groetjes Minke (28+2)

Terug
Bovenaan