Contact tussen broer en zus

Al sinds de geboorte voelt Kyandro zich erg op zijn gemak bij zn 3 jarige zus,pas was hij aan het huilen bij mn man,en bij zn grote zus was hij meteen stil...echt bijzonder.ook hebben ze nu iedere morgen een knuffel kwartiertje op ons bed.grote zus ligt dan helemaal tegen hem aan en krijgt hij wel 20 kusjes,Kyandro vind het prachtig!hij is helemaal ontspannen zwaaid met armpjes en beentjes,lacht en maakt geluidjes.en hapt soms in de neus van zn zus haha,echt leuk zo om te zien hoor.maar kan ze nog niet alleen samen laten hoor.want was heeel even kleertjes pakken voor de kids in de kamer ernaast en ze had een klein stickertje in zn mondje gedaan...oppassen dus.
hoe gaan jullie kleintjes met de baby om?en hoe reageerd de baby dan?
liefs jootje

Wat lijkt me dat geweldig om te zien!!! Kan me voorstellen dat je helemaal geniet als je die 2 samen ziet.
Karlijn is ons eerste kindje dus heb daar geen ervaring mee( wie weet over een paar jaar..hihihihi)

Lijkt me zeker onwijs mooi en bijzonder om dat zo te zien. Ik heb ook geen ervaring hiermee, Lars is voor ons ook het 1ste kindje. Maar geniet van zulke momentjes :)

hey josanne,
ja hier ook een erg trotse grote broer. hij wil veel knuffelen en de kleine man laat het gewillig toe en zit ook echt te kijken.. zo leuk.. hij is ook echt stil als de oudste tegen hem praat. en luistert ook echt.. dat oppassen ken ik ook want hij gaat soms zo bovenop hem liggen of steunt op zijn buik of beentjes als hij hem een kus wil geven goed bedoeld maar de kleine man kan daar natuurlijk nog niet tegen als het pijn doet..|(hij schreeuwt dan wel terug hihi) maar goed is wel helemaal geweldig om te zien.

Liefs, Christien

hier 3 grote zussen..
poeh wat een gevecht om Fayèn.. als de 1 haar vast houden mag wil de ander ook.
als de 1 een kusje geeft wil de ander ook!
Fayèn lacht en kijkt dr ogen uit, ook bij hun is ze meteen stil.
heerlijk genieten!

Heerlijk genieten zeg! Hier is het de eerste, maar mijn zus is 3 weken geleden ook bevallen, van de 2e. Haar oudste meisje is enerzijds heel trots, maar soms ook wel een beetje jaloers als er teveel aandacht naar haar zusje gaat. Maar dat zal gewoon even wennen zijn.

Bij ons ook een trotse broer! En zelfs van een broertje èn een zusje! Hij wil ook graag met ze knuffelen en ze vasthouden, maarja, het is een peuter van 3, dus het gaat er soms erg hardhandig aan toe.. Maes en Isa vinden hun grote broer ook errug interessant, kijken gelijk zijn kant op als hij praat en heel verwonderd als hij dichtbij ze komt (hij gaat zo ongeveer op ze zitten, dus moet er wel bij blijven om het in goede banen te leiden...). Erg leuk om te zien. Wat ik ook merk is dat het voor Alek steeds leuker wordt, omdat de baby's nu gaan reageren op hem!

Terug
Bovenaan