contact

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Na een tijdje weggeweest, ben ik er weer.
Ik lees altijd wel trouw jullie berichten, maar aan reageren kom ik bijna niet toe.

Onze zoon van bijna 10 maanden heeft iegenlijk nooit contact met andere kleine kinderen.
Wij zijn in onze vriendenkring de eerste met kinderen en ook in de familie zijn we de eerste en zijn er geen echt kleine kinderen meer.
Graag zou ik dus in contact komen met meiden en kindjes van ongeveer de zelfde leeftijdin de omgeving van Ede.
Voor mijzelf zou het ook gezellig zijn om eens over de kinderen te kletsen met iemand die er ook middenin zit.
Dus lijkt het je leuk om eens te mailen, laat dan een berichtje met je adres achter en dan mail ik je

Groeten
Go

Hoi,

Ik kom wel niet uit de omgeving van Ede maar mailen kent geen grenzen toch?? Ik begrijp heel goed dat je voor je kindje graag met mensen uit de omgeving in contact komt, helaas kan ik je daar niet bij helpen.

Mocht je toch willen mailen, hier komt tie dan: nebregt@hotmail.com

Ik hoop dat je snel een hele groep hebt!

Groetjes Nanda

Hai ik woon niet echt in de buurt van ede maar mailen kan altijd toch? lillymail@giena.nl

even een berichtje om mijn bericht weer bovenaan de lijst te plaatsen....
Zijn er nog meiden uit omgeving Ede om gezellig mee te kletsen????

(meiden die al gereageerd hebben, ik mail jullie nog hoor!)

Haai!

Ik weet niet of je het kent, maar ik woon in Opheusden. ( Bij wageningen of Zetten met de pont over...)   Is met de pont maar een kwartiertje rijden naar Ede. Lijkt me wel gezellie hoor, een keertje afspreken! Mail me maar, hihihi!
mariekevanvoorst@hotmail.com

-X- Marieke

Terug
Bovenaan