A
Anoniem
Guest
<p>Hallo iedereen, </p><p>Wat fijn dat dit forum er is. Ik heb al veel info van jullie gelezen. Ik heb ook een vraag die ik graag met jullie wil delen.</p><p>Sinds januari gebruik ik geen pil meer. Halverwege augustus hebben we besloten de boel de boel te laten en te gaan voor kindje. Aan de hand van lange menstruaties ben ik bij de HA terecht gekomen. Het uitstrijkje en de inwendige echo waren gelukkig allemaal keurig. <br /><br />Nu heb ik bij de laatste 2 keer gemeenschap contactbloeding gehad. 1 keer tijdens de gemeenschap en 1 keer op mijn NOD na de gemeenschap (in de ochtend). De dag dat ik ongesteld moest worden heb ik savonds wat stollingen gehad en wat licht bloedverlies, ook de bekende pijntjes in de onderrug en buik. Nu 2 dagen later verder geen bloedverlies meer, nog wel wat lichamelijke klachten, dus ik zat wel op de menstruatie te wachten. Weet iemand wat het zou kunnen betekenen, of heeft iemand er misschien ervaringen mee? <br /><br /></p><p>Alvast bedankt voor jullie berichtjes. X</p>