contactlenzen

hoi,

ik verwacht mij NOD op 26 juli, dus nog even geduld. ik denk ook allerlei zwangerschapssymptomen te voelen, maar weet niet of het wel degelijk zo zal zijn. Plots kan ik mijn contactlenzen niet meer in houden, het lijkt of mijn ogen te droog zijn geworden. heeft iemand van jullie dit ook gehad?
veel succes iedereen en bedankt voor de info
 
mijn ogen zijn altijd al te droog voor lenzen geweest.
wel had ik last dat ik mijn schoenen niet meer geveterd kreeg, ik snapte de strik niet meer.
en ik had moeite met het indoen van een tampon, ik vergat het plastic steeds los te maken. het zijn dus echt zwangerschapskwalen.
veel plezier met je zwangerschap en genietse
 
hoi

droge ogen hoort er inderdaad bij; ik zie ook minder goed met mijn lenzen. maar ik geloof niet dat t een teken is dat je zwanger bent, kan ook door t weer komen toch, of doordat je lenzen oud worden.

karin.
 
ik ben nu 34 weken en heb harde lenzen in,vanaf het moment dat ik zwanger ben heb ik er al gezeur mee.

ze vallen zomaar uit mijn ogen,hele branderige ogen en heel snel een vette laag op mijn lens waardoor ik niets meer zag,mijn opticien zei dat dit komt door de zwangerschap en dat ik nog geluk heb omdat er zwanger lensdragers zijn die de hele zwangerschap de lenzen niet meer in kunnen.

het is dus zeker een zwangerschapsverschijnsel
 
Terug
Bovenaan