Contactverbod zwangere vrouwen

Hoi Hoi ladies!

Waarom krijg je altijd de meest vreselijke verhalen te horen wanneer je zwanger bent? Scheppen mensen daar plezier in of zo... kijken hoe wit je wegtrekt of misschien wel heftig in een boterhamzakje moet gaan blazen??

Ik voelde me vandaag eindelijk wat beter; vanmorgen op de PSZ een dame; zeg, hoe gaat het nu met jou? Ik zie je auto nl. veel thuis staan; je geeft zeker al een stuk minder rijles? Waarop ik in mijn onschuld zeg; ja, ik ben drastisch aan het minderen en probeer elke middag even te rusten. Zegt zij; ja, ik hoorde dat je met krap vruchtwater zat... nou, dat had die en die ook... en toen kwam er toch een verhaal zeg... ik krijg er nu nog de rillingen van... ik denk op z'n minst dat mijn kindje nu nierafwijkingen heeft en dat het helemaal niet goed zit... dat het te vroeg geboren gaat worden en dat ik straks een kindje heb met hersenbeschadigingen en nierafwijkingen.... bah bah... ik heb nu ook een hekel aan mezelf dat ik me dat sommige dingen ook laat aanleunen..

Of zien jullie ook nog weleens spoken en beren op de weg?

Gelukkig moet ik morgen om 1300 uur weer voor een groeiecho naar de gynaecoloog....

XXX

Niemand kan voelen wat jij voelt ook al is er iemand die al 100x zwanger geweest is en al 100x bevallen is. Elke zwangerschap is uniek. Ik hoor ook horrorverhalen om me heen, maar trek me er niks van aan. Ik zie wel hoe het allemaal gaat lopen. Ik ervaar het zelf allemaal wel.

Maar je moet jezelf niks aan gaan zitten praten hoor. Als je echt bang bent, ga dan naar je verloskundige. Zij is de enige die je kan geruststellen en zeggen dat alles in orde is.

Geniet er van!

Liefs,
Kim

Hey Sun,

Ik las je verhaal ook al op je hyves! Meis, probeer het je niet te veel aan te trekken, ja k weet het makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer van je zwangerschap te genieten! Je weet nooit of er ooit een volgende zwangerschap zal komen en dan heb je er misschien spijt van. Ik snap je wel hoor, ik zou mezelf ook doodongerust maken over het wel en wee van mijn kindje! En helemaal als je verhalen hoort die betrekking hebben op de afwijking van het vruchtwater! Maar zolang ze in het ziekenhuis tevreden zijn.... En je bent al weer een weekje dichter bij de levensvatbare periode he! Nog 2 te gaan! Goed het zou wel fijn wezen als de beeb op zijn minst tot een week of 33/34 blijft zitten, maar het neemt misschien een stukje angst van je weg?! Ik hoop dat alles goed is morgen voor je, laat je het weten? Heel veel sterkte he, en als je je hart wil luchten, ja kan altijd een beroep op me doen!

Veel liefs en een dikke knuf!

Jeetje wat een domme reactie zeg. Snappen mensen dat gewoon niet? Doen ze dat nou express. Ik kan wel zeggen trek het je niet aan, maar zoals janne schrijft is dat makkelijk gezegd dan gedaan.

Vanuit hier ook een dikke knuffel!

hey meissie laat je niet gek maken, wat ik allemaal te horen krijg als ik een red bull drink, mijn god! laat iedereen maar kletsen. er is maar een persoon waar je naar moet luisteren en dat is je verloskundige.

sucses morgen....

xxxxx nathy

Terug
Bovenaan