Continu licht bloedverlies begin zwangerschap

<p>Lieve allemaal,</p><p>ik heb sinds de dag dat mijn eigenlijke menstruatie zou beginnen (2 sept) vrijwel continu licht bloedverlies. Het is niet meer dan een paar druppels bloed per dag, in m’n ondergoed of bij het afvegen. Het is ook nooit echt een menstruatie geweest dus ik heb zojuist een zwangerschapstest gedaan en... knalpositief!</p><p>We zijn ontzettend blij want het was pas de eerste ronde en we hadden niet verwacht dat het direct al raak zou zijn.</p><p>Toch maken we ons een beetje zorgen om het bloedverlies. Zijn er meer meiden/dames die aan het begin van de zwangerschap steeds wat druppels bloed hebben verloren? Wat is jullie ervaring verder?</p><p>Wij wonen niet in Nederland dus ik kan nog niet direct naar een verloskundige, huisarts of gynaecoloog. Morgen gaan we naar een centrum toe om onze eerste afspraak met een matrona te maken en dan hopen we ook wat meer duidelijkheid te krijgen. </p><p>Toch ben ik benieuwd naar jullie ervaring.</p><p>Liefs</p>

Hallo wereldwijd. 
Ik had vanaf 4 wkn en 3 dgn elke ochtend tijdens het afvegen s’ochtends beetje bloedverlies. Ben toen naar de verloskundige geweest en deze vertelde me dat ik me geen zorgen hoefde te maken zolang er geen ernstige buikkrampen bij waren. 
We hebben met 6 wkn en 2 dgn een vervroegde echo gehad en helaas bleek het vruchtzakje hier 5 wkn te zien. 
Het bloedverlies was er nog steeds, maar helaas is het bij ons verkeerd afgelopen en ben ik met 7 weken het vruchtje kwijt geraakt. 
Het komt heel vaak voor tijdens de zwangerschap. Heb ook genoeg verhalen gehoord en gelezen, wat wel goed is afgelopen! 
S6!

Ik heb niet 'steeds' bloedverlies gehad maar wel twee keer tot nu toe. 1 keer met 7wk en 1 keer met 14 week. Je schrikt je helemaal rot maar bij mij was er niks aan de hand. Zou dus niet gaan stressen. 

Ik ben nu bijna 32 weken, en in het begin ook tot week 11 ligt bloedverlies gehad. En vanaf week 22 tot week 29 ongeveer ook weer. Baarmoedermond is ook beter doorbloed tijdens je zwangerschap. Krijg je inderdaad erge krampen erbij dan moet je sowieso bellen. Maar ook wel aangeven dat je bloedverlies hebt, ik mocht daarom met 7 weken al een echo. 
En vergis je ook niet tussen krampen en bandenpijn(dat had ik ook al vrij snel)

Ik ben nu bijna 32 weken, en in het begin ook tot week 11 ligt bloedverlies gehad. En vanaf week 22 tot week 29 ongeveer ook weer. Baarmoedermond is ook beter doorbloed tijdens je zwangerschap. Krijg je inderdaad erge krampen erbij dan moet je sowieso bellen. Maar ook wel aangeven dat je bloedverlies hebt, ik mocht daarom met 7 weken al een echo. 
En vergis je ook niet tussen krampen en bandenpijn(dat had ik ook al vrij snel)

Terug
Bovenaan