Continu ovulatiepijn?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Probeer het deze ronde eens met ovulatietesten.
Ik ben rond 29 december begonnen met Clear blue (streepjes), terwijl ik volgens de tabel 3 januari zou moeten beginnen. Mijn ongi was deze keer wat anders dan normaal; het begon erg laat en veel bruin bloed aan het eind. Vandaar dat ik wat eerder begonnen ben met testen. Ik vond het erg lastig om de piek te ontdekken.Maar dacht 't te zien op 3 januari. Had ook enorme steken links en rechts in mijn buik (ovulatiepijn?). Uiteraard geklust.....
Maar de steken blijven, ook nu. En aan allebei de kanten. Heb een nieuw doosje ovulatietesten gekocht (Clear blue met die smiley), maar de piek blijft uit. Zou ik de vruchtbaarste dag dan toch gehad hebben? Ik blijf doorgaan met testen, misschien komt 't nog. Kan dat?
Zit nu in de 3e week..... Wie o wie weet raad!

Liefs Star

Hoi star,

hoelang ben je al gestopt met de pil? het kan zijn dat je lichaam nog aan het ontpillen is en hierdoor wat van slag is.
Ik merk ook altijd goed wanneer ik mijn ovulatie heb, herkennend aan de steken die jij ook hebt.
Maar na mijn ovulatie gaan die steken weer weg, maar heb daarna pijnlijke borsten, misselijk, moe etc.

succes met de testen, wij laten ze voorlopig liggen.

liefs chantie

Hoi Chanti,

Zit nu in ronde 7 of 8, geloof ik. Dus dat ontpillen moet nu toch wel voorbij zijn? Die steken heb ik altijd gevoeld tijdens de ovulatie de vorige rondes, vandaar dat ik ze herken. Maar nu is het al vanaf zondag zo..... Snap soms niks meer van dat rare lijf van me! Daarom ben ik gaan testen, maar erg behulpzaam zijn ze op dit moment niet :-(

Zag in een ander topic dat jullie idd de testen laten voor wat ze zijn. Onze NOD lopen ietwat gelijk, geloof ik (voor mij 20 januari).
Ik hoop voor je dat het deze keer wel raak zal zijn, ondanks het vervelende nieuws van je opa.

Bedankt voor je reactie!

Liefs Star

Terug
Bovenaan