Continu ovulatiepijn?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Probeer het deze ronde eens met ovulatietesten.
Ik ben rond 29 december begonnen met Clear blue (streepjes), terwijl ik volgens de tabel 3 januari zou moeten beginnen. Mijn ongi was deze keer wat anders dan normaal; het begon erg laat en veel bruin bloed aan het eind. Vandaar dat ik wat eerder begonnen ben met testen. Ik vond het erg lastig om de piek te ontdekken.Maar dacht 't te zien op 3 januari. Had ook enorme steken links en rechts in mijn buik (ovulatiepijn?). Uiteraard geklust.....
Maar de steken blijven, ook nu. En aan allebei de kanten. Heb een nieuw doosje ovulatietesten gekocht (Clear blue met die smiley), maar de piek blijft uit. Zou ik de vruchtbaarste dag dan toch gehad hebben? Ik blijf doorgaan met testen, misschien komt 't nog. Kan dat?
Zit nu in de 3e week..... Wie o wie weet raad!

Liefs Star

Hoi Star,

Ik schrijf op het forum als het langer duurt maar ik herken veel in je verhaal. Ik gebruik clomid en sinds deze maand is de dossis verdubbeld naar 100mg. Nu moest ik 31 december voor een follikelmeting en had ik een follikel van 16 mm. Ze hadden het vermoeden dat ik zondag 3 jan mijn eisprong zou hebben. We hebben we geklutst en ik doe geen oveulatietesten. Maandag moest ik terug en toen bleek de follikel er nog te zitten en was die maar liefst 28 mm! Er werd toen gezegd dat die dag wel moest springen omdat die zo groot was. De inwendige echo deed heel pijn en uiteindelijk heeft ze nog via mij buik gekeken. Vanaf toen heb ik veel pijn gehad in de buurt van mijn linkereierstok. Dinsdagochtend was dit even weg, voelde alsof de druk ervan was, maar s avonds kwam het weer terug en duurde tot vanmorgen. Nu is het wel minder maar als ik ter hoogte van mijn eierstok druk doen het nog steeds pijn. Ik weet ook niet wat dit is maar ergens ben ik wel blij om te lezen dat ik niet de enige ben.

Zo een lang verhaal. We lopen dus vrij gelijk!! Maandag moet ik bloedprikken om te kijken of ik een goeie eisprong heb gehad, dus spannend.

Jij ook succes.

gr x-land

ik heb een hele rare cyclus en ik heb mijn eisprong ook in de 3e week gehad hoor! dus het kan wel!
succes

Terug
Bovenaan