continu stekende pijn in boven rug wie herkent dit?

Hoi,

Ben nu 39 wk+4 dg zwanger en heb sinds vanmorgen stekende pijn hoog in de rug. De pijn is nu zo erg dat ik niks kan, me bijna niet bewegen, lig echt te janken van de pijn. zo ondragelijk. Heb de vk al gebeld, en igesproken op het antw.app dus ben benieuwd, maar hoop eigenlijk dat iemand me hier alvast iets meer kan vertellen.

liefs ctje
 
Hoi ctje,

IK ben dan niet zo ver als jij, maar ik had een paar weken geleden ook pijn in mijn bovenrug, in de buurt van mijn schouderblad. Het was een uur of 11 savonds. Ik had het gevoel of het ook naar voren ging, naar mijn borst. Ik kon ook niet staan of  liggen ook niet op m'n zij. Het deed echt wel zeer (niet ondragelijk maar wel heeeel pijnlijk) en na 1,5 uur heb ik de doktersdienst gebeld. Hij kon niks vinden maar dacht dat het zou kunnen dat de baby op m'n zenuwen in m'n rug duwde. Mijn vriend heeft daarna m'n rug gemasseerd terwijl ik op het bed zat, een beetje voorover, en met 2 paracetamolletjes ging het een paar uurtjes later weg. Het is gelukkig tot nu toe niet meer teruggekomen!
Ik hoop dat de vk je snel belt, succes!
Taatje
28w4d
 
Hoi,

de vk heeft gebeld en volgens hem kon het niks met dezw.schap te maken hebben en idd 2 paracetamol nemen. Dat heb ik gedaan, maar voelde me vannacht nog iks beter, dus heb weer gebeld en nu blijkt dat ik een behoorlijke blaasontsteking heb. Ben blij dat ik naar mijn lichaam gelsuisterd heb, heb tabletten mee gekregen en voel me nu een stuk beter.

liefs ctje

succes met je zwangerschap nog.
 
Wow dat is ook wat zeg. Goed dat je volhoudt, inderdaad je weet zelf het beste wat je voelt. Ik hoop dat de blaasonsteking snel weggaat (ik heb het ook onlangs laten testen maar had het niet) en ook succes met je zwangerschap!
Taatje
 
hee hallo,

heel toevallig heb ik dit gister ook gehad.
Maar ik heb dit wel eens eerder gehad. Deze pijn is echt verschrikkelijk!!!! Ik kon het niet meer uithouden van de pijn. Ik had het idee dat het in de buurt van mn longen zat.
Ik ben in een warm bad geweest, toen was het weg, maar zodra ik eruit gind kwam het weer opzetten, mijn vriend heeft met gemasseerd, maar ook dat hielp niet, toen was ik het zat en heb een patacetemol ingenomen, ik heb gehoord dat je dit wel in mag nemen.
Vreemd dat dit met een blaasontsteking te maken zou hebben, je blaas zit immers nog onder de baarmoeder.
Zelf heb ik een blaasafwijking en ik merk al snel als ik een blaasontsteking heb, maar dat is nu niet het geval.
Ik hoop dat ik deze pijn NOOIT meer krijg, was echt vresselijk.

Groetjes, Ris
 
Terug
Bovenaan