Zoals het onderwerp al zegt....mijn zoontje van 7,5 maanden vraagt echt continue aandacht. Hij kan sinds twee/ drie weken kruipen. Je zou zeggen dat dat wat uit zou maken, maar nu trekt hij zich de hele tijd op tegen van alles. Het lijkt wel alsof hij nu door wil richting staan. Hij wil constant opgetild worden. Als ik hem neerzet is het heel vaak brullen. Ik ga dan naast hem zitten om te spelen maar dan klimt hij tegen me op, zo van 'mama pak me op'. Speeltjes en de tv vind hij eigenlijk helemaal niet zo leuk. Hij wil overal naar toe. Bv rondgereden worden in zijn Chicco auto vind hij prachtig en als het aan hem ligt doen we dat de hele dag.
Ook als ik even naar de keuken loop ofzo dan kruipt hij achter me aan en wil opgetild worden.
Op het kinderdagverblijf waar hij nu twee keer in de week komt, zeiden ze 'ja het is een jongetje dat heeeeel veeel aandacht vraagt'.
Ik vind het moeilijk, want....is dit een fase? Ligt het aan ons? Pakken wij hem te veel op? Heeft ie ergens last van?
Pfff.....ik vind het ook heel irritant soms. Kijk hij krijgt veel aandacht dus dan kan hij toch ook best af en toe alleen spelen??
Is dit normaal voor kindjes van deze leeftijd?
Ben benieuwd.....
ps. ga zo naar het CB daar ga ik het ook vragen maar ik heb niet super veel vertrouwen in hun advies. Vind ze wel aardig hoor, maar het blijft altijd zo vaag en tegenstrijdig.
Ook als ik even naar de keuken loop ofzo dan kruipt hij achter me aan en wil opgetild worden.
Op het kinderdagverblijf waar hij nu twee keer in de week komt, zeiden ze 'ja het is een jongetje dat heeeeel veeel aandacht vraagt'.
Ik vind het moeilijk, want....is dit een fase? Ligt het aan ons? Pakken wij hem te veel op? Heeft ie ergens last van?
Pfff.....ik vind het ook heel irritant soms. Kijk hij krijgt veel aandacht dus dan kan hij toch ook best af en toe alleen spelen??
Is dit normaal voor kindjes van deze leeftijd?
Ben benieuwd.....
ps. ga zo naar het CB daar ga ik het ook vragen maar ik heb niet super veel vertrouwen in hun advies. Vind ze wel aardig hoor, maar het blijft altijd zo vaag en tegenstrijdig.