Continue buikpijn

<p>Hi!</p><p>Wij proberen sinds mei 2019 zwanger te worden, maar tot op heden nog niets.</p><p>ik heb een vrij regelmatige cyclus tussen de 26 en 28 dagen. Wel verschilt het wanneer ik een eisprong heb. Soms zelfs pas op dag 17.</p><p>normaal heb ik nooit klachten tijdens mijn cyclus, maar tijdens de vorige en huidige cyclus heb ik opeens direct na mijn ovulatie tot aan de menstruatie continue een zwaar gevoel onder in mijn buik en veel krampen. Ook moet herkent iemand dit? En is het raadzaam om hier de huisarts over te informeren? <br />  <br />X</p>

Ik herken dit ook. Heb geen idee waardoor het komt. Wij zitten in ronde drie en ik heb een cyclus net als jij: 28 dagen, maar ovulatie zit tussen dag 13 en 15 in, heel soms 16 of 17. Zelf wil ik het even afwachten, misschien wil ik juist graag zwanger worden en voel ik daardoor die krampen/buikpijn. En als het lang duurt dan ga ik even langs de huisarts om te checken wat zij ervan vindt.  
Vervelend wel he..

Sommige verloskundigen bieden ondersteuning bij zwanger worden. Staat vaak op de website wel aangegeven.
Misschien hen eens contacteren? 

Een vriendin van mij had dit tijdens en na haar ovulatie en dat zijn dus ovulatie krampen. Mijn vriendin had het zo erg dat ze ging braken en helemaal liep te zweten en is uiteindelijk naar de eerste hulp gegaan waar ze een echo hadden gemaakt en zagen dat er grote"eieren" zaten die op knappen stonden. Misschien helpt deze uitleg of toch even naar de huisarts gaan

Terug
Bovenaan