Ik ken het ook, kan de hele dag door wel eten. Dan heb ik net wat op en heb ik gewoon weer honger.
Ik probeer rond elke voeding wel iets te eten. Ik let wel een beetje op wat ik eet zodat ik wel genoeg vitamines en voedingstoffen binnen krijg. Ik kan ook heel goed snoepen maar dat probeer ik een beetje te beperken. Heb daarvan ook niet veel in huis omdat Sander probeerd af te vallen. Ik kan je niet iets zeggen wat goed vult, want wat bij mij vroeger goed was voor een hele ochtend of middag is nu goed voor 1,5/2 uur...
Ik val nog wel steeds af, daarom heb ik er wel een bepaald ritme in dat ik echt om de 3 uur iets eet. Zo begin ik smorgens met een bak yoghurt met cornflakes rond 7 uur. Om 9/10 uur 2 boterhammen, rond 12 uur 2 boterhammen, en dan rond 15 uur ook 2 boterhammen of fruit of iets anders en dan rond 17.00 ook nog iets van een plak koek of fruit en dan om 18.00 avond eten en dan rond 20.00 nog een een bak yoghurt of zo.
Ik eet gewoon wanneer ik honger heb, dat betekend dat mijn lichaam het nodig heeft, de bv vraagt gewoon heel veel van je....