continue honger

hallo, ik ben Emma en ben nu 6 weken zwanger na een miskraam. kan niet stoppen met het denken aan eten, heb dit nog nooit zo erg gehad. alle kwaaltjes zijn al een beetje weg, alleen de gevoelige borsten heb ik af en toe nog, en gigantisch suf.

-weet iemand een tip om die honger een beetje te stillen?

en zijn er nog andere mensen die zich niet echt ziek voelen ?

Gewoon eten! Je lichaam laat dus blijkbaar weten dat het voedingsstoffen nodig heeft..

Wel opletten natuurlijk dat het gezond is. Een extra boterham of schaaltje rauwkost of fruit kan geen kwaad.

Ik had het ook in het begin heel erg en ik heb me er niet tegen verzet.

Succes!

Ik at heel veel om te voorkomen dat ik misselijk werd. Ik at komkommer, wortel, rijstwafels dat soort dingen. Succes ermee...

Buiten het feit dat ik altijd moe ben (geweest), heb ik verder nergens last van gehad. Niet misselijk (of misschien een ochtend maar ook echt niet meer) niet overgeven, geen puistjes, helemaal niets. Ben nu 15 weken en de vermoeidheid begint langzaam weg te trekken.

wat honger betreft heb in dat niet echt gehad, nu heb ik wel al eens lekkere honger. wel heb ik dat ik bepaald vlees niet echt goed kon ruiken en dus ook niet wil eten.

nou dat honger duurde ook maar een week. probeer nu kleine beetjes te eten, normaal gaat niet ben nu zo misselijk, vooral in de ochtend.. dan kots ik altijd. en super moe ook.. gaat dat bij 15 weken pas minderen.. dan mag ik nog eventjes haha

Ik voel me prima! Af en toe wat last van mijn darmen, maar dat had ik voor mijn zwangerschap al. Maar echt totaal geen honger terwijl ik normaal wel echt dol ben op zoetigheid en lekker eten. Ben vandaag volgens internetberekening 6 weken zwanger. Dus misschien komt het nog?

Terug
Bovenaan