Contract getekend!

Alles is goed gegaan! Mijn zwangerschap is geen probleem! En werd van harte gefeliciteerd:) Ik heb getekend en als het aan hem ligt begin ik zo snel mogelijk. Woensdag ga ik ontslag nemen en dan even horen wanneer ik weg kan:)
Ik ben zelfs al ingeroosterd vanaf 30 april(koninginnendag!).. ik zei al dat is wel heel erg snel ik heb ook nog een opzeg termijn dus dat gaat hem niet worden. En voor koninginnendag hebben we hele andere plannen het is tenslotte mijn vrije dag.

Ik heb er onwijs veel zin in!

Liefs
 
Gefeliciteerd Renate!!!!!

Echt geweldig nieuws! En zo fijn dat je zwangerschap geen probleem is!! Nu hopen dat je heel snel mag stoppen op je huidige werk, dan kan je heerlijk opnieuw beginnen, wat zal dat een opluchting zijn zeg!

Liefs!
 
Gefeliciteerd Renate! Wat een goed nieuws en wat een leuke, oprechte felicitaties......
Wat heerlijk dat je je ontslag kunt gaan indienen bij je werkgever, opgeruimd staat netjes! Dat moet een heerlijk gevoel zijn :)
Lekker opnieuw beginnen en geen gedoe en ergernissen meer. Ben benieuwd of je gelijk weg kunt bij je 'oude' werkgever.

Liefs Lynn.
 
Terug
Bovenaan