controle bij gyn

vandaag toch gered om bij de gyn op controle te komen helaas hahahah
en hij wilde wel proberen of er gestript kon worden aangezien ik er helemaal klaar mee ben :D dus ik liggen en hopen op die 1e cm ontsluiting zodat het door ging en hij zei gewoon 3cm!!!!! woehoe weeen waren dus niet voor niks

dus nu gestript en afwachten of we gaan bevallen anders maandag weer strippen

groetjes

Wauwww!!! Je maakt het wel erg spannend, hihi!!
Wij komen ook weer net terug uit het ziekenhuis na een hartfilmpje. Ben weer strompelend naar huis gestuurd, woensdag mogen we weer. Waarschijnlijk word ik eind deze week ingeleid :D

Het zou fijn zijn, zit er helemaal doorheen.....

Succes, meis!!!!

Liefs xx

nou meiden

helaas zijn de weeen en het gerommel al weer even gestopt maar rugpijn word er niet minder om eigenlijk

vanavond maar gewoon relaxen en dan zien we wel waar het schip strand (hoop ziekenhuis hihi)

@star

meid wat verschrikkelijk he pfff ik zit er ook echt doorheen maar inleiden denken ze nog niet over voor 40 weken helaas dus hoop maar dat het strippen toch iets gaan doen

veel liefs

Hai meiden,
Ik krijg een geplande keizersnede op 25 februari, dan ben ik precies 39 weken zwanger.
Fijn om te weten dat je nu weet wanneer het gaat komen, je kan letterlijk de dagen aftellen.
Aan de andere kant ook heel raar dat je nu precies weet wanneer je weet dat het gaat komen.
Ik ben het een klein beetje zat te worden, maar dat komt meer omdat het gewicht zwaar gaat worden wat je de hele dag met je mee sjouwt maar verder heb ik een prima zwangerschap.
Ik wens jullie allemaal heel veel succes.

hoi clowntje

fijn dat je een datum hebt ja maar idd als je het zat word (hier nog 1) dan duurt elke dat te lang haha tis ook zo gaaf om een kindje in je armen te hebben

veel succes nog even

Terug
Bovenaan