controle bij verloskundige

jah jah... ik heb toch zo veel geluk.... hoop ik...
ik ben net terug van de verloskundige.. en ze stelde voor om te proberen om te strippen... maja ik sta open voor alles.. dus waarom niet... oohh zegt ze terwijl ze bezig is... je heb al 2 cm ontsluiting...euhm... okeej... maja ze gaat verder met strippen.. zegt ze okeej het kan zijn dat je over een paar dagen mama bent... oohhhhhh komt maar op....

Das goed nieuws...suc6 met bevallen...ik ben morgen precies 40 wkn en moet dan ook voor controle
..het lijkt erop dat het nu al wat aan het rommelen is...hopelijk duurt het niet lang meer.
gr aukje

hahaha ik ben morgen ook 40 weken... hahahah en na de strip is het wel meer gaan rommelen als voorheen.. en erg veel last van opruimen.. succes he...

jah he alleen is het vanacht wel rustig gebleven... nu ben ik net wakkr en hoop ik dat ze wel meer gaat rommelen dan gister.. al voel ik wel meer buikpijn dus wie weet....

mijn vk heeft gisteren een strippoging gedaan, maar geen ontsluiting. je kunt als er vandaag niets gebeurd morgen nog een poging laten wagen toch? mij is verteld dat er 6 uur na het strippen iets in gang is gezet. bij mij heeft ze de baarmoedermond gemasseerd en volgens mij ben ik nu de slijmprop aan het verliezen, beetje bij beetje, maar verder niets. morgen heb ik weer een afspraak en vrijdag moet ik naar de gyneacoloog

Terug
Bovenaan