Controle CB 6 maanden

Vandaag weer voor controle geweest voor de 6 maanden

en ze is goed gegroeid, ik wil zeker niet opscheppen ofzo, maar het is gewoon een lange,grote en zware meid en dat allemaal op mijn bv. Erg leuk omdat tezien, van fruit moet ze nog niets weten morgen maar eens met groente beginnen dat gaat soms beter omdat het warm is.

Dit is haar gewicht en lengte
8240 gram en 74,5 cm

ze was met haar geboorte 3920 gram, de lichtste van mijn 6 kinderen en nu is ze na een half jaar de zwaarste!!!

Ik ben benieuwd naar jullie gegevens

Ben vorige week geweest en ook een hele flinke jongen hier:met 5 maanden:8720 gram en 70 cm!

ook de grootste van mijn 3 kids(scheelt 2 kg met dochter op de leeftijd)en dat ook op de borstvoeding
vanaf 4 mnd wel fruit hier,soms ook groenten of pap erbij,hangt er een beetje vanaf.

bij zn geboorte woog hij 4070,dus iedere maand gemiddeld 1 kg gegroeid,(laat nu maar wat langzamer gaan)

liefs jootje

Sil wordt volgende week 6 maanden en vandaag bij het CB woog hij: - bij geboorte: en lengte

7520gram - 3280gram

69cm - 49cm

Hij zit met alles op de middellijn, lekker gemiddeld kind dus.

Kleine dame hier was bij geboorte 4550 gram en 54 cm en met 4,5 maand afspraak:8415 gram en 70 cm.
Geen idee waar ze straks met 6 maand op zit, want wij gaan pas weer als ze 11 maand is.
Ja elle was bij geboorte groter dan haar broer, en qua groei zeker weten. Ze blijft boven het bovenste lijntje, terwijl haar broer met 5 maand allang gezakt was naar de middenlijn.

En dat idd allemaal op mijn BV, dat kan je toch best trots maken he! :D

Hoi hier was Kyan een zware bij zijn geboorte 4200 bij 38 weken en 52 cm.Hij zat flink boven gemiddeld. Nu is hij 68cm en 6985. En zit hij tegen de ondergens aan.

Wat kan het raar lopen allemaal

Jari was met 6 maanden
8300 gram en 70 cm
Hij heeft lekkere dikke beentjes haha ;)
hij eet heerlijk zijn fruit op, soms 2 stuks werkt hij makkelijk weg.
savonds een hele appel (maak ik appelmoes van) en zeker 6 lepels groenten. verder zitten we nog aan 4 flessen. dus gaat erg goed met eten ;)

Wat een lekkere dikkerdjes allemaal haha! Heerlijk hoor!!! Luana was met de geboorte 3620 gr en 50 cm en is nu met 6 maanden 6448 gr en 66,5 cm. Ze was wel hard gegroeid! 1200 gram in 2 maand! Ik geef fles met fruit en groente en dit gaat prima!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan