Zo ik was gisteren naar het CB voor een prikje nou de eerste prikje ging heel stoer hij had er nog geen eens erg in... Toen zag hij de naald voor het tweede prikje en jahoooooor brand alarm fase 10 hij ging me toch uit zijn dakje... Was hij eindelijk stil gaat er een andere baby huilen gaat ie weer mee doen...
En daarna was hij de hele avond ziellig huilen en moest en zal op schoot zitten..
Maaaar hij is er overheen want vanmorgen om 5 uur lach hij vrolijk te babbelen..
En hij is nog steeds een tenger volgens het CB maar de wijkverpleegster zei misschien is dat gewoon zijn bouw.... en dat ik me niks van de kinderarst moet aantrekken..
Wisten jullie dat als je bv. Turks of Marokaans bent dat je kindje dan ook ingent wordt tegen hepetites? De wijkverpleging vondt het zelf raar.. want met de eerste generatie kon ze het nog wel voorstellen maar met de tweede generatie niet.. want als wij op vakantie gaan naar turkije dan moeten we zelf ons inenting betalen en hun krijgen hem gewoon.. Mijn maakt het niet zoveel uit me vriend houd niet van warme landen dus ik zal eerder naar ijsland gaan
Groetjes,
Bianca