controle cb

Gister was mijn mannetje precies een half jaar oud. en vandaag moesten we dan ook weer naar het cb voor controle... mijn kleine mannetje (mag inmiddels bijna reus zeggen hahah) is 70 cm lang en weegt 8810 gram.
We hadden vandaag controle bij de arts. en die was zeer tevreden over mijn "kleine" mannetje. Hij groeit goed. netjes boven het gemiddelde. en ontwikkeld goed. hij is erg beweeglijk en wil alles maar dan ook echt alles doen en ondernemen. probeert te kruipen, wat niet lukt en word dan ontzettend boos hahha.... verder was ze zeer te spreken over zijn voedingsschema. en over zijn brabbelen! hihih heerlijk ventje vond ze het.... ( dat roept ze natuurlijk over iedereen zijn kleintje maar ok)

en toen hebben we het nog ff over zijn slapen gehad. Al zeker een dikke week miss wel al 2 moet ik er iedere nacht nog 1 of 2 x uit omdat Jorn heel erg moet huilen. ik kon helaas nooit de reden vinden. totdat hij naar haar ging lachen... en daar zagen we welgeteld 3 tandjes op punt van doorbreken. Logisch dat ie huilt... en wel van de pijn. ook kon het zijn dat hij zich alleen voelt. en bang is dat ik er neit meer ben. want als ik op zijn kamer kom is het goed. Dit gaat gelukkig vanzelf weer over, maar ik moest het 5 minuten systeem maar es proberen. Dit doe ik dus al een week, maar werkt hier niet....
Nog maar es een poging wagen....

Hoop dat mijn ukje vanavond lekker blijft slapen... heb hem tot nu nog niet gehoord.!

Liefs

Hey Anneke,

fijn dat Jorn het zo goed doet!! Het is inderdaad al een heel knulletje! Vooral op die foto waar hij bij je staat mooi mannetje heb je hoor!!

Hopelijk slaapt hij snel weer lekker door!!

Groetjes Anne

Het is alweer drama... het nu kwart voor 2 bijna en ik zit alweer een uur beneden.......
jorn ligt lekker in zijn eigen bedje... en dat 5 minuten systeem??? morgen maar weer een poging wagen.. hahah arm mannetje huilde zo erg! dikke tranen....... Geloof dat het nu stil aan het worden is. hij lag net nog wat te jengelen en te brabbelen....
Hoop dat ie gaat slapen...
Ben mijn midnight sessies computeren wel een beetje zat ....

Wat is ie mooi gegroeid en fijn dat tie zich goed ontwikkeld zeg!!!
Maar wel balen dat tie je 's nachts zo bezig houd. Zou een sprongentje kunnen zijn hoor is zo rond deze tijd naar mijn idee had jochem dat 2 weekjes terug ook in combi met last van zijn tandjes......
En dat 5 min systeem tja als denkt dat het niet helpt dan laat het volg dan gewoon je gevoel dikke tranen is dikke tranen lekker troosten en bij je nemen tot ze rustig zijn en dan nog een keer proberen.....
Ze zoeken toch die veiligheid en geborgenheid hoor als ze pijn hebben....
Sucses meid!

Wat goed dat jorn het zo goed doet!
En al drie doorkomende tanden! Hier nog niks.
Vervelend hè die slapeloze nachten. Wat houd het 5 minuten principe precies in?
Wat een leuke fotos ook op Hyves! Wat zit hij ook al goed! Dat doet fedde niet. Grappig om te zien dat ze zich allemaal op hun eigen manier en tempo ontwikkelen.

@ sammammie,

Hij heeft al 2 tandjes, en nu komen er nog 3 aan. 1 is echt aan het doorbreken nu. de andere 2 zitten ertegen aan....

het 5 minuten principe is dat als je kindje in bed ligt en wakker word. je heen gaat, je speentje geeft aai over de bol en weer weg gaat. dan na 5 minuten ga je weer doe je precies hetzelfde. ga zo maar door. totdat hij stil is... de volgende dag doe je dat na 10 minuten. en de dag erna na 15 minuten. je schijnt dan binnen een week klaar te zijn. dat ze gewoon blijven slapen. Gaat om het idee dat ze weten dat je er bent.....

ik ben er niet zo'n grote held in. aangezien jorn nu echt huilt van de pijn als ie wakker is. dan ga ik hem echt niet dikke tranen laten huilen, maar pak ik hem, knuffelen we ff. en dan leg ik hem weer in bed.

Vanavond weer een poging wagen. kijken of het lukt. schijnt vele mammas te hebben geholpen.

Jah goed he?? Jorn kan echt al heel goed zelfstandig zitten.. .tuurlijk kiepelt ie nog wel om hoor. maar das vaak als ie moe is. of iets wil pakken buiten zijn bereik. we fietsen zo nu en dan ook al es 2 a 3 minuten. mag max 5 minuten met hem fietsen van de ka.... hij vind het helemaal geweldig. :D
Echt mooi he, dat iedereen andere dingen doet!

Liefs

Terug
Bovenaan