Zoals de titel al zei; vandaag heb ik mijn controle-echo gehad na mijn miskraam afgelopen weekend (6wk). Gelukkig was ik helemaal leeg. Dat klinkt stom, maar ik ben heel blij dat een curretage dan in ieder geval achterwege blijft. En dus willen wij graag weer verder. Nu lees ik op internet allerlei verhalen over mensen die meteen zwanger waren na hun miskraam, maar mijn gyneacoloog gaf aan dat ik eerst moet wachten totdat ik weer een menstruatie heb gehad. Tot die tijd moeten we even weer met condoom vrijen 'anders had je straks je hele huishouding overhoop liggen'. Maar dat vrijen met condoom; dat wil ik helemaal niet!! Ik ben toch niet voor niets al anderhalf jaar aan het klussen geweest???!! Ik pies momenteel nog positieve testen. Ik heb nu testen gehaald om te kijken wanneer ik weer negatief test. Beetje raar; want ineens baal je van dat tweede streepje. Maar goed. Ik wil eigenlijk bij negatieve test gewoon weer verder klussen. Of moet ik dat echt niet doen?? Dat condoom gaat zo tegen mijn gevoel in! Wat vinden jullie?? Ik wil de tijd na de HSG (half jaar meer kans, zo goed mogelijk benutten. OF is dat nu raar?
Gr. Louise
Gr. Louise