controle echo

Nou, we zijn vanmorgen dus naar het ziekenhuis geweest om een echo te maken, nou de puregon heeft zijn werk veels te goed gedaan. Nu heb ik overstimulatie. Aan de ene kant had ik zo 5 a 6 eitjes van 15 mm zitten en dan de eiblaasjes die iets kleiner waren en aan de andere kant ook nog eens heel veel kleine eiblaasjes. Dus nu sta ik op non-stop en nu moet ik Duphaston slikken om mijn menstruatie te bevorderen.

Dus dat was een grote domper. Heeft iemand ook ervaringen met duphaston?

Groetjes Naatje

HI naatje,

IK slik idd ook duphaston (1 x dgs 10 mg), alleen van dag 15 t/m 26 ...alleen dan wel om een innesteling te bevorderen(de baarmoeder soepeler te maken etc)! Ik weet zelfs dat duphaston ook gebruikt wordt om dreigende miskraam te voorkomen! Op mijn bijsluiter staan overigens meerdere redenen om duphaston te gaan gebruiken!
Mocht je meer willen weten dan laat je t maar weten! Succes verder!
simoon

Hoi Naatje

Ik heb ook duphaston moeten slikken, om mijn ongi op te wekken. Ik heb 10 pillen moeten slikken, 10 dagen elke dag 1.
Van deze pillen was ik erg down. Ik voelde me depri. Ik had veel last van de bijwerkingen.
ik hoop dat je er geen last van krijgt.

Groeten

Wat een tegenvaller zeg!!! Je reageert dus erg sterk op die hormonen. Tja een 6-ling is ook weer zowat he!
Ik hoop dat ze het bij de volgende ronde beter kunnen doseren!!
Succes!
gr.Inge

Hoi Naatje,

Jeetje wat balen zeg! (Een 6-ling is wel erg druk;-)) Maar jouw tijd komt nog wel hoor meissie!!!

Ik blijf voor je duimen, tot op de msn.

gr Jackje

Hoi Naatje,
Ik had na de eerste drie kuren van 50mg Clomid ook geen eisprong, dus ik moest het ook opwekken met Duphaston. IK had er geen last van. Je moet het zo innemen als op het doosje staat. Het is inderdaad ook tegen miskramen e.d. maar dat is hier niet van toepassing. Hopelijk heb je de volgende keer iets minder eitjes, of een grote en de rest te verwaarlozen kleintjes. Ach ik had tenslotte ook 3 grote eitjes, en er is er ook maar 1 ingenesteld. Inmiddels ben ik in mijn 11e week. Ik begin al aardig op te bollen. A.s. maandag krijg ik een echo!! spannend. Als je nog ervan wilt lezen, moet je maar daarna op het aug. forum lezen!

Liefs en veel succes
A3

Terug
Bovenaan