Controle en echo gehad

Vanmorgen weer voor controle geweest! Ook ene hele mooie liggingsecho gehad! Prachtig om je kleine weer even te zien en wat ee verschil met de 20 weken echo zeg! Onze kleine doet het erg goed! Helaas nog niet ingedaald, ben nu ruim 36 weken, dus als de vliezen breken moet ik direct gaan liggen... Hmmm, ik zal maar net in de supermarkt staan...
Volgende week weer voor controle, mocht het dan nog steeds niet zijn ingedaald, worden we doorgestuurd naar de gyn.. Ik hoop niet dat dat hoeft, aangezien we tot nu toe geen rare dingen hebben gehad en het netjes volgens boekje gaat!

Succes allemaal dames! De laatste loodjes zijn nu echt begonnen !
 
Waarom moet je dan naar de gyn?!.MIjn 1e was tot de bevalling niet helemaal ingedaald en is heel gewoon geboren, de 2e was net zo ver ingedaald dat ik niet hoefde te liggen mochten de vliezen breken.En nu ligt ie ook nog niet vast denk ik..

Succes hoor, hoop voor je dat t allemaal meevalt.

Groetjes Gerrie
 
Mijn eerste was ook pas met 41 weken ingedaald, de tweede juist heel vroeg en nr3 zit halverwege, maar dat wisselt nogal eens. Ik hoef iig niet meer direct te gaan liggen als het zo blijft. Ben overigens bij nr1 nooit bij de gynaecoloog geweest omdat het nu eenmaal zo kan zijn dat kindjes pas bij de bevalling indalen. En ter geruststelling: de meeste bevallingen beginnen 's nachts of iig niet als je druk bezig bent en maar 10% (geloof ik) begint met het breken van de vliezen. De kans dat midden in een winkel je vliezen breken, is dus maar erg klein.
 
Wat raar! Mijn 1e is geboren met 41.1 weken en is tijdens de bevalling pas ingedaald. Bij een volgend kindje hoeven ze niet per se in te dalen en dat deden ze bij mij ook niet echt. De 2e voelde ik naar beneden zakken en een kwartier later is ze geboren. De 3e daalde een dag voor de bevalling (met 41.3. weken) in. Ook dit kindje is niet ingedaald.
 
Ik weet eigenlijk niet waarom we dan naar de gyn worden doorgestuurd... Ging er vanuit dat dat bij iedereen gebeurd, dus er ook niet verder naar gevraagd... Maar het rommelt wel wat, kan zijn dat de kleine komende week nog wat naar beneden zakt. Laat ik daar maar van uit gaan ;)
 
Hier ook doorgestuurd naar de gyn ivm grote baby.... maar ik zit met een ander probleempje.
Ik voel me totaal niet op mijn gemak bij deze gynaecoloog..... kun je daar iets tegen doen?
Vandaag 36 weken en al flink eind ingedaald. Ook erg last van voorweeen dus mijn lijf is zich al echt aan het voorbereiden.
Zit er alleen niet op te wachten om nog 4 of meer keer naar dat vervelende mens toe te moeten......
 
Kun je niet een andere gyn aanvragen? Het is wel belangrijk dat er een bepaalde klik is, aangezien je met hem/haar de bevalling zal moeten doen... Je kunt het altijd vragen denk ik..
 
Terug
Bovenaan