controle gehad en afscheid genomen van me gyn.

Hallo dames,

Ik ben afgelopen maandag op controle geweest en heb afscheid genomen van me gyn.Ze gaat weg en ik krijg een andere gyn.Ik ben gemeten op de buik en er is naar het hartje geluisterd.Dit keer geen echo.me bloedonderzoek was goed.En ik heb een blaasonsteking maar heb ik een kuur voor gehad van me huisarts.en volgende week ga ik vitaminen slikken voor zwangeren tegen me vermoeiheid ik ben nu 27 weken6 maanden en s;middags om 3 uur helemaal op.herken jullie dat?En ik heb last van kramp in me kuiten.de baby beweegt wel meer in me buik nu ik 6 maanden ben.4okt.moet ik weer terug naar het ziekenhuis voor controle.ik moet eerst bloed prikken daarna echo dan door naar de gyn en ik krijg een spuit tegen rhesus antigeen D.ofzoiets.groetjes s.c.
 
Ik slik al vanaf het begin van mijn zwangerschap multivitaminen voor zwangere vrouwen, ik heb het idee dat dat helpt. Maar 's avonds om 7 uur ben ik uitgeput, dan kruip ik op de bank achter de computer of tv en is het op.
Maar je kan ook heel moe worden van een ontsteking.
Ik krijg met 30 weken ook een prik ivm rhesusfactor. Het is best een vervelende prik met dikke vloeistof, als je daarna een eindje gaat fietsen of lopen verspreid de vloeistof het snelst en krijg je minder snel last van een stijf been. In je bil laten zetten schijnt ook fijner te zijn, daar zit meer vet!
 
Terug
Bovenaan