controle gehad en bijna vakantie!!!!!

kom net bij de vk vandaan, was wel 1 kilo aangekomen! verder was m'n buik goed gegroeid, al 2 cm boven m'n navel en het hartje klopte goed. bloeddruk goed, alles weer goed dus.

ze vroeg, heb je al wat gekocht voor de baby? dus ik, ja heb vorige week 1 pakje voor de baby gekocht, verder nog niks want kan me nog steeds niet voorstellen dat ik straks weer moet bevallen en weer een baby heb. verder hebben we het al een beetje over de bevalling gehad, ik zei dat ik een keizersnede wil (heb ik bij de eerste gehad) of ik wil als de bevalling begint gelijk naar het ziekenhuis en een ruggenprik als ik toch vaginaal moet proberen. kon ze zich goed voorstellen gelukkig dus ik moet over 8 weken naar het ziekenhuis om het te bespreken met de gyn. ben weer helemaal positief!

nu ga ik m'n huis schoonmaken, m'n koffer inpakken en vertrek in vanavond richting m'n moeder die in delden woont (tussen almelo en hengelo) vannacht rijden we naar münster en zit ik vanaf half 7 in het vliegtuig richting Tenerife, Ola España en tot volgende week!!

Terug
Bovenaan