controle gehad

Hallo Allemaal,

Ik heb vanmorgen weer een controle gehad bij de VK en of ik er nu gerust onder ben!!!!
De VK in kwestie was in opleiding nou opzich niets mis mee want die moeten het ook leren toch!
Maar goed bloeddruk was iets aan de lage kant maar dat heb ik al een tijdje dus daar keek ik niet raar van op.
Maar toen ging ze de buik voelen.
Oh je buik is wel groot en wat ligt de kleine hoog en hij voelt wel hard aan je buik heb je klachten hoofdpijn kramp enz!!!!!!!
Goh je hebt goede buikspieren nou toen begon ik te lachen want ik geloof dat ik alw el 5 jr geen buikspieren meer heb(niet getraint).
Maar toen het hartje gehoord en dat was goed en toen kon ik weer gaan.
Zo vreemd dus weet eigenlijk niet goed wat ik er mee moet.
Over 4 wk heb ik weer controle maar moet ik daar op wachten?????
Help wie herkent dit?
XXX

Hee
Wat vervelend dat je er niet met een fijn gevoel weggaat. Ik neem aan dat deze Vk in opleiding begeleid word? Is de volleerde vk dan ook aanwezig in de ruimte. Als jij je er niet prettig bij voelt is het mooi als je dit kan aangeven denk ik. Het is jou zwangerschap... en jij wil goede begeleiding. En als je niet het gevoel hebt dat je dat krijgt, zou ik dat aangeven. Met feedback help je die VK in opleiding ook weer. Oordelen over de grote van je buik moeten volgens mij alleen gedaan worden als het echt extreem is.. Ieder lijf en iedere buik is zo anders.
Succes!

Ik ben het helemaal met je eens.
Ik heb gisteren morgen nog urine ingeleverd om dat ik dacht aan evt blaas ontsteking maar alles was goed.
Heb 's middags de vk nog gebeld en dit aangegeven en ik mocht wel komen maar ze had me wel gezien en ze vond het niet zorg wekkend.
Dus nu wel weer iets geruster.
XXX

Terug
Bovenaan