controle gehad

Vandaag precies 37 weken en voel me nog steeds erg goed. Wel een drukkend gevoel op mijn schaambeen en is af en toe ook erg pijnlijk maar voor de rest mag ik absoluut niet klagen.
bloeddruk blijft ook netjes en de kleine ligt nog mooi met het hoofdje naar beneden.
de kleine is geschat op 3400gram dus qua gewicht ook mooi.
we hebben de kleine weer mogen bewonderen op de echo en konden het hoofdje redelijk goed zien...blijft bijzonder.
nu volgende week vrijdag weer controle.

ooh heerlijk dat alles lekker goed is en vanaf nu mag het komen , kun je lekker gaan af tellen .
ik moet aanstaande vrijdag weer dan ben 38 wk en 3 dagen , altijd weer even leuk om het hartje te horen.
Ik heb nu alleen wel last van nesteldrang alles moet netjes en schoon zijn . Iedere avond lopen mijn man en ik een rondje door het huis zodra de kinderen op bed liggen, om alles weer aan kant te maken .
hihihihihi
heb jij daar ook al last van

gr evelien

Fijn dat alles bij de controle goed was! Ik mag morgen weer naar de VK, mocht de kleine dan nog niet ingedaald zijn, wordt ik doorgestuurd naar de gyn voor controle. Ben morgen 38+3. Spannend!

Ik vind het ook erg spannend worden nu.
Ik ben idd ook bezig met alles aan kant maken evelien...ene moment geen puf of zin maar naar mate de dag vordert kan ik de rust ook niet vinden en ga ik weer aan de slag en dan voornamelijk op de baby kamer.
jullie allebei ook suc6 bij de volgende controle

gr aukje

Terug
Bovenaan