controle gehad

Vandaag bij de vk geweest. Alles was goed. Hartje was luid en duidelijk te horen. Zo mooi! Ze voelde de kleine liggen en heeft het hoofdje opgezocht. Toen ze die had gevonden liet ze die mij en mijn man ook voelen. Zo apart, maar super mooi.

Sinds een week voel ik de kleine giga drukken. Dan komt mijn buik op spanning te staan en dan kan ik (en mijn man) de kleine goed voelen. Heb zelfs dat het er beetje uitsteekt. Hihi.

Ik hoop voor jullie dat de gene die de kleine nog niet voelen dat ook binnenkort kunnen.

Groetjes Agnita

Hai Agnita,

Wat fijn dat jullie ukkie het zo goed doet! Helemaal fantastisch ook dat jullie beide de kleine al zo goed kunnen voelen :) Ik voel nog maar weinig, ja een beetje geborrel etc maar ik kan niet wachten totdat ik m'n twins ook zo goed ga voelen, maak me soms een beetje zorgen maar ik weet dat het nog niet zo hoeft te zijn.....

Geniet ervan meid! Liefs Lynn.

Wat een super bericht!! Heerlijk als je het hartje zo luid en duidelijk hebt kunnen horen en ow wauw je kindje al kunnen voelen hoe het ligt, super!!!

hier helaas, voel nog niks. Kan niet wachten totdat ik wat voel.

Liefs, x

De vk zei wel dat dit ook wel vroeg is. Lynn dus geen zorgen maken. En dat geborrel kan ook heel goed de twins zijn. Het begon bij mij met een licht gekriebel.

En ik geniet er zeker van. Vind het ook mooi dat mijn man het ook voelen kan. Dan kan ik het delen. En dat is toch net zo leuk.

Liefs

ow wat fijn meid dat alles goed was en dat je je ukkie al zo goed kan voelen!!

ik voelde gister ineens geplop van binnen, dus denk dat het nu ook gaat komen. :D

xxx

Terug
Bovenaan