controle geweest CB

A

Anoniem

Guest
Feline moest al toen ze 18 maanden was, maar het kwam er nu pas van.
Ze is nu 19,5 maand, weegt 11,567 kilo en is 84,5 cm lang. Volgens de curve echt precies op lijn met gewicht en lengte.

En verder kon ze al genoeg voor haar leeftijd, ze praat zelfs veel ahhahaha
ach heeft ze van geen vreemde.

groetjes Maris

ps ik moest zelf eerst bloed prikken en Feline ging mee, ze vond het weer erg interessant!

Fijndat alles weer goed was met Feline! Toch altijd weer fijn om te horen ja toch!
Hier lopen ze ook uit met CB. Wij moeten normaal ook met 18 mnd, maar mijn schoonzusje haar dochter werd ook pas met 20 mnd oopgeroepen. Nouja we zien wel even wanneer de broef komt!

X

mooi dat alles goed gaat.

weet niet wanneer wij weer moeten,zal wel een oproep krijgen.

gr petra

Hoihoi, Ik heb vanmiddag zelf gebeld voor een afspraak!!! Ik zou idd een uitnodiging per brief krijgen maar ik hoorde van de buurvrouw dat het zo druk is en dat het heel lang kon duren voor je opgeroepen wordt.Nou zei die vrouw aan de lijn dat Mike al hoorde uitgenodigd te zijn maar door de drukte blablabla...dus gelijk een datum geprikt 16 febr.
Dus maar goed dat ik gebeld hebt anders had ik nog weken moeten wachten en ik ben erg benieuwd in welke curve Mike zit en of ie alles kan wat ie moet kunnen....
@Mariska; wat vragen ze en moeten de kindjes nog wat doen??Blokjes stapelen ofzo???
Gr.Syl. en Mike volgende week 18 mnd.

Huh, hier snap ik niets van?

Ik "hoor" trouwens niet op dit forum. Ben van het forum okt. 07.

Las het berichtje en kon niet nalaten te reageren.

Jullie hebben het over een controle op het ConsultatieBuro bij 18 maanden. Dit is bij ons in Assen dus afgeschaft! Wij hoeven (mogen) pas weer als zoon Herald 2 jaar is.
Hoe zit dit??? Gelukkig gaat alles goed en ga ik er niet van uit dat ik met 18 maand met hem naar het CB ga, maar toch..... (dan wordt hij natuurlijk wel weer gemeten, gewogen, nagekeken enz enz...). Moet er toch nog maar eens over nadenken of ik wel of niet wil (mocht het mogelijk zijn)

Groetjes,

Rolanda

@mamavaneenbink
Ik heb met de controle (die voor de 18 maanden is) zelf een afspraak gepland. Vriendin van mij is dus ook niet geweest en die gaat met 2 jaar pas weer. Terwijl ik het ook belangrijk vind om te kijken of alles goed gaat.
Nu moet ik weer als ze 2 jaar is en dan krijg ik een brief thuis. Als ik geen brief krijg dan ga ik gewoon zelf bellen.
Vind het toch wel goed om te kijken of de groei goed is en de ontwikkeling ook een beetje goed is.

Even wat Feline moest doen, kopie uit mijn hyves blog;

Vandaag keuring van Feline.

Ze weegt nu 11,567 kilo en is 84,5 cm lang. Voor de leeftijd van 19,5
maand zit ze exact op de middellijn! Dus heel netjes op schema.

Feline moest van de mevrouw lekker spelen en dat deed ze ook met de
boerderij die daar stond. Toen moest ze de bal pakken die ze naar haar
toe gooide. Aangezien Feline niks aanpakt of pakt wat vreemden
geven/gooien deed ze het dus niet. Dus toen moest ik de bal gooien en
Feline lag helemaal in een deuk en pakte snel de bal en gooide hem
terug.

Was ze net lekker aan het spelen moest ze op mijn schoot komen zitten
en 2 blokjes op elkaar zetten. Tja dat weigerde ze en smeet de blokjes
weg. Ook niet echt handig van die mevrouw om Feline eerst rond te laten
lopen en daarna moet ze weer zitten.

Ik moest intussen aangeven hoeveel woordjes Feline al zegt. Of dat meer
dan 3 was. Ja zeker weten, ze zegt al zo veel, dus daar loopt ze mee
voor. Van wie zou ze dat gekletst hebben......

En de Nee fase waar ze nu in zit is wel wat vroeg, normaal beginnen
kindjes met 2 jaar daarmee. Ach zijn we er dan misschien vanaf.

Toen we klaar waren moest ze aangekleed worden, maar ze wilde
spelen en dat mocht niet van haar strenge mama. Dus werd het een
driftbuitje...

Eerste driftbui buitenshuis en het ging me goed af want hij was net zo snel over als thuis!

Bij ons word de afspraak gewoon ingepland na je vorige bezoek. Is dat bij jullie dan niet zo? Ik hoor iets over oproepen?? Vaag dat het overal weer anders werkt. ik moet in februari, dan is ze 18 maanden...

Terug
Bovenaan