controle geweest

Vandaag precies 16 weken en controle bij de VK gehad.
Alles was goed!
Vorige keer had ik voor mijn doen een nogal hoge bloeddruk, maar nu met  110/75 was het alweer een stuk normaler . Baarmoeder groeit ook leuk mee en het allermooiste was natuurlijk het hartje van Junior. Afgelopen dagen toch wel weer wat nerveus, maar vanmorgen was ik de rust zelve: zit wel goed.... en het hartje ging idd lekker te keer.

Verder eigenlijk niks te vragen of te melden, tja bij een 3e weet je toch al wel heel veel en er is niks wat ik tot nog toe voel wat ik niet eerder gevoeld heb in de zw.schappen van de oudste 2.

Afentoe voel ik de kleine al wel, maar das allemaal nog vrij zacht, dus nu is het afwachten op meer en duidelijkere beweging. Kan niet wachten (zoals de meesten denk ik haha).

Over 4 weken weer.

groetjes,
Marije

fijn dat alles goed is met de kleine!!

Dat onzekere heb ik ook wel hoor, morgen ben ik 17 weken en heb ook wel al iets gevoeld. Maar bij de 1e voelde ik hem vanaf 15 weken al elke dag en duidelijk.....

joepie!!!!! toch weer een opluchting he! misschien was dit de laatste onzekerheid vlak voor het onderzoek...want over een paar weekjes zul je de kleine vast meer gaan voelen en dan heb je geen bevestiging van buitenaf meer nodig!
oh ik kan niet wachten tot het zover is... :)
sab

joepie!!!!! toch weer een opluchting he! misschien was dit de laatste onzekerheid vlak voor het onderzoek...want over een paar weekjes zul je de kleine vast meer gaan voelen en dan heb je geen bevestiging van buitenaf meer nodig!
oh ik kan niet wachten tot het zover is... :)
sab

Terug
Bovenaan