Controle geweest!!

Hoi Meiden,

Vanmorgen weer naar de Vk geweest en alles was prima in orde. De kleine doet het goed. Ook was mijn bloeddruk weer netjes op orde en heb ik volgens de vk een klein beschaafd buikje. Zit alweer op de helft gaat echt snel.

Fijn weekend allemaal.

Liefs RH

wat fijn dat alles goed is!
ik mag (moet) 22 november weer. en 28 november voor de 20 weken echo.
vind de controlles eigenlijk nooit zo boeiend. ik ga er gewoon vanuit dat alles goed gaat. zolang ik die kleine voel en ik me goed voel, gaat t goed denk ik altijd maar :D

zie er weer als een berg tegenop om straks elke 3 weken, dan 2 weken en dan elke week dat hele stuk te lopen pfffff wordt al moe bij de gedachten hahahahaha

jij ook een fijn weekend!

liefs,do

Vindt de controles ook nooit echt boeiend en naar het hartje luisteren kan ik ook thuis hahaha.

Wij mogen 23 november voor de medische echo ben benieuwd.

Liefs RH

Fijn om te horen dat 't weer goed is!
Ben vandaag ook weer voor controle geweest. Had toch dit keer wel een beetje een "Pfieuw" gevoel toen ik het hartje weer hoorde. Voel echt ontzettend weinig beweging in mijn buik. Komt misschien ook wel omdat dit mn 2e zwangerschap is en heb net als de vorige keer ook weer de placenta aan de voorkant zitten. Donderdag hebben wij de 20 weken echo, ben benieuwd.
Liefs

Terug
Bovenaan