Controle geweest

Vanmiddag weer helemaal goedgekeurd door de verloskundige. Kleintje doet het top en met mij gaat het ook goed. Alleen een beetje lage bloeddruk, maar dat is met een dropje ook weer te verhelpen.
De afspraak voor de gynacoloog is ook al gemaakt dus weet wanneer we de ks gaan plannen. We hebben al wel een beetje een idee, maar we zien het wel.
Nog iets meer dan 3 weken werken en dan is het bijna zover. Joehoe!!!!

Liefs

nog 3 weken werken? oh moet soms echt even goed nadenken dat ik idd in het begin van de maand zit, nog 4 weken en i k ben uitgeteld

wij hebben donderdag weer controle en afwachten maar

fijn dat het allemaal goed nieuws is, in deze spannende tijd wil je geen verrassingen meer horen

Ben vandaag ook geweest en alles was goed,krijg over 2 weken nog een echo.ze hadden bij de 20 weken echo gezien dat de placenta een gedeelte voor de uitgang lag.als ie over 2 weken niet weg is word het een keizersnede,en dat wil ik echt niet!!!!moet al bijna huilen als ik er aan denk.heb namelijk nog een dreumes van 18 mnd die ik regelamtig op moet tillen.
maar de verloskundige zei wel dat de kans nu groot is dat de placenta omhoog is gegaan.dus duim duim duim,duimen jullie mee???haha

liefs jootje

@ mamajo83, ik ga heel hard voor je duimen dat je gewoon mag bevallen.
Ik ga nu zelf voor de derde keizersnede. Bij de vorige was mijn zoontje net 2. Heb daar helemaal geen problemen mee gehad. Tilde hem ook gewoon op enz. Niet de hele dag, maar dat doe ik normaal ook niet. Ik weet nog dat mijn zoontje 1 week oud was hij van de trap viel. Nou ik was al eerste bij de trap en voordat ik het wist had ik hem al gepakt. Mijn gyn zei ook dat tillen niet helemaal verboden is, maar dat je gewoon rustig aan moet doen. Dit keer heb ik er dus 2 rondhuppelen en dan zou ik toch ook wel wat moeten doen. Gelukkig heb ik een hele lieve man, maarja soms is het niet anders.
Dus niet zo heel erg druk over gaan maken hoor. Nog ffies lekker genieten van het getrappel en het komt allemaal wel goed :)!!!!

@ sweetwicca, grappig he al die verschillen. Lekker dat je over 4 weken uitgerekend bent. Heb je eindelijk weer lekker je eigen lijf terug en kan je ook hopelijk weer wat meer. Ik hoef nu nog maar 3 weken te werken, maar ga ook door tot 4 weken van te voren en dan wordt ons kleine ukkepukkie 2 later gehaald. Dus heb eigenlijk maar 2 weken rust! hahaha
Succes nog ffies!!!

@mamajo83, dan ben jij een mama2010 juli?
ik ben een mama 2010juni, mara is nu 19 mnd en bijna 20mnd

@angel82, jeetje hoe hou je het vol, zou graag zo aktief willen zijn maar ja bij ons zit het er niet in.

nooit verwacht dat mijn "verlof" vanaf week 8 zou beginnen en blijven

ik kan niet wachten om mijn lichaam terug te krijgen, maar het is nog heel onzeker in welke staat die dan is he, dat is ook wel beangstigend.
Maar zo'n kleintje in mijn armen daar kan ik niet op wachten, heerlijk. Maar daar komt ook mijn angst vandaan hoor, wat als ik straks ook niet in staat ben om voor haar te zorgen?

ik spiek soms bij mamaclub februari, maar dat gaat me toch te snel hoor, die zijn al begonnen met bevallen!

Ik ben een sept 2010 mama,bedoelde eigenlijk dat hij 18 mnd is als de baby geboren word.

@Angel:bedankt voor je positieve woorden...ben zelf al 2 keer op de natuurlijke weg bevallen en dit is ons laatste kindje dus zou het zo erg vinden om dan nog net een keizersnede te moeten...wil het gewoon nog 1 keer meemaken,bevallen doet erg veel pijn maar het gevoel dat je daarna meteen je baby in je armen kunt houden en aan de borst kan leggen is zo mooi en bijzonder moment....en dat is na een keizersnede allemaal niet,of tenminste later...maarja als niet anders is dan moet ik me daar ook bij neer leggen natuurlijk,daarbij komt nog eens kijken dat ik enorm bang ben voor naalden en prikken(heb ik in mn kinderjaren opgelopen door vele operaties)

maar goed probeer niet te veel aan te denken,de kans is immers ook heel groot dat de placenta weg is bij de uitgang....maarja je zal maar bang zijn voor iets...haha

liefs jootje

Terug
Bovenaan