Controle Gyn en lekker klagen maar weer...

Hoi meiden,

Afgelopen vrijdag voor het eerst bij de gynaecoloog geweest. Kennis gemaakt, echt een superaardige man! Voelde me meteen thuis, lekker geinen met elkaar. Mn oma was er ook bij, die mocht gelijk even meekijken bij de echo. Zoals jullie wellicht weten ben ik in verwachting van een boef van een jongetje, en wilde hij het deze keer eens duidelijk laten zien, hij lag daar lekker met zn benen wijd. Geen twijfel meer mogelijk dus! Fijn gevoel is dat.
Noah ligt 2,5 week voor op groei, zit al helemaal met zijn beentjes bovenin en drukt op een zenuw, waardoor ik erge pijn in mijn bovenrug heb de hele dag, is bijna niet meer uit te houden op werk, maar goed, nog 2 weekjes werken, moet lukken.
Gynaecoloog wil dat de longarts ook een geboorteplan maakt, waarin hij aangeeft welke hulpmiddelen er aanwezig moeten zijn bij de bevalling.. denk zelf dat alleen een zuurstoftank wel genoeg moet zijn, maar laat de beste man maar beslissen. Fijn dat er nu EINDELIJK een team achter me staat die er alles aan doet om het zo comfortabel mogelijk voor me te maken!

Kamer overgeschilderd in turquoise, lukte gelukkig allemaal. Kleertjes gekocht, spulletjes geruild bij Prenatal, de schatten! Wat een lieve mensen zijn dat daar, zo begripvol!

Waar ik wel erg last van heb, is van mijn bovenrug en bovenbuik, vlak bij mijn ribben. Omdat die voetjes van de kleine daar liggen en schoppen, heb ik de hele dag drukkende pijn, zo erg dat ik 's avonds niet meer kan zitten en ik vaak al afgepeigerd naar bed ga. Mn vriend is dan zo lief om met me mee te gaan, ook al hoeft dat natuurlijk niet, maar hij wil graag bij me zijn, de schat. Hij doet echt alles voor me!
Daarnaast 's nachts als ik wakker wordt, schreeuwende pijn in knieen en heupen, voel me dan helemaal verkreukeld, moet ook om het uur naar de wc, om knetter van te worden. Maarja, ben altijd al een slechte slaper geweest, dus daar kan ik nog wel mee leven. Kan niet wachten tot die kleine eruit is!! Ben zo benieuwd naar hem!!

Liefs, Samantha

Hoi, fijn dat jij je prettig voelt bij de gyn en dat het hele team nu op elkaar is ingewerkt.

Ik lees dat jij ook zo'n pijn in je knieeen hebt. Heb jij dit al besproken met de Gyn, mijn VK weet niet wat ze er mee kan doen.
Ik kan ook gewoon niet meer slapen van de pijn. Niet normaal.
Oja ik doe een kussen onder mijn knieeen, dat verlicht iets, maar na 3.00 uur snachts ben ik er wel klaar mee en gooi ik dat ding ook maar uit bed. Maar daarvoor begon ik al eerder met pijn.

Ik heb zelf ook last van mijn bovenbuik. Ik ben 33 weken zwanger en loop qua groei 4 weken voor. Ik merk wel dat het wil afzakken als ik een rennie neem. Alles drukt tegen die maag aan. Even liggen werkt bij mij ook wel.

Nou hoop dat je wat hebt aan mijn tips en hoop dat de gyn wat tips had voor jou tegen die knie pijn

x yvonne

Zo te horen helemaal gewend aan je jongen.wat fijn dat je alles heb kunnen ruilen en dat ze zo begripvol waren.minder die kwaaltjes voor je.heb zelf gelukkig nooit zo gehad,maar ben ook lang dus dat scheelt misschien dat de baby dan meer ruimte heeft?

in ieder geval succes en sterkte met de kwaaltjes,misschien dat straks beter gaat als de baby in gaat dalen.

liefs jootje

Terug
Bovenaan