Controle gyn gehad, pfft..

Hoi meiden,

Afgelopen vrijdag naar de gynaecoloog en de longarts geweest met in de hoop wat meer uitsluitsel over de bevalling, maar helaas. De gynaecoloog had een afspraak ingepland met de longarts om een soort bevallingsplan te maken, miss keizersnee ivm mijn astma. Vond het al allemaal zo omslachtig gaan, wat een onzin dat ik dat moest bespreken met de longarts.

Gynaecoloog zei al snel dat ze geen keizersnee doen en ook geen vroegtijdige inleiding, zou allemaal niet goed zijn, lees hier weer hele andere dingen. Ik voel sinds maandag de kleine ook bijna niet meer, toen al aan de CTG geweest, afgelopen vrijdag weer want de gyn kon niet verklaren waarom hij niet meer zoveel bewoog. CTG was weer prima, wel veel harde buiken.

De longarts was helemaal van zn apropos, waarom moest hij dat bespreken??? Gelijk de gyn gebeld wat nou de bedoeling was.. en hij gaf aan dat ik gewoon in het ziekenhuis moet bevallen (was sowieso al duidelijk, maar goed... stond echt ff met mn bek vol tanden vanwege de onduidelijkheid) en dat er een zuurstoftank en een vernevelmachine aanwezig moet zijn, had ik van tevoren allang bedacht.. Dus moet dan maar gewoon afwachten, wat een heisa om niks, ze geven mij allemaal ideeen... nouja.. was met stomheid geslagen van de slechte communicatie.
Vrijdag weer op controle.

Liefs, Samantha

jee wat een gedoe zeg. Het klopt dat ze liever willen wachten tot het kindje zich zelf aandiend. Is altijd beter. Bij de mensen waarvan het eerder gehaald wordt, zien ze daar toch een medische noodzaak in. Astma is misschieen indicatie, maar of je bevalt bij 37 weken of bij 40. De astma blijft helaas.

Bij mij maken ze er geen probleem van dat ik het kleintje minder voel. Het heeft ook nauwelijks ruimte meer. Ik moet hem min 3 keer per dag voelen, en daar kunnen helaas wel uren tussen zitten.

Heel veel sterkte maar weer

x yvonne

je mag mijn gynaecoloog?

ze wist donderdsgoed dat ik de kleine wel goed kon voelen, maar ik was doorgestuurd ivm geen leven voelen. Anders mocht ik nl er niet heen.
Zij stond er helemaal achter, als op papier zo staat kreeg nl niemand last van dat ik opgenomen werd.

Was een verpleegster die de papieren doorlas en vroeg: ze heeft toch altijd de kleine goed gevoeld?
De gyn ging er zo overheen!! Toen wist ik zeker dat zij ons leugentje om bestwil doorhad. had mijn vk mooi geregeld met haar.
En 1e wat ze zei was: kijken of de kleine er klaar voor is want bevallen is het beste voor jou nu.

Zo blij toen ik dat hoorde!

Kan me voorstellen, ja. In Rijnstate in Arnhem doen ze dus nogal moeilijk....

Maar we wachten dan maar af.. hoop dat het alleen niet zo heel lang meer duurt, want de gebroken nachten en alle klachten beginnen nu zn tol te eisen..

Terug
Bovenaan