controle gyn

hey meiden,

vanmorgen weer op controle geweest bij de gyn! vorige week dachten ze dat ik zw vergitiging had, die week 3 keer naar het ziekenhuis geweest voor extra controle's enzo en het bleek uiteindelijk (gelukkig) niets te zijn :) vanmorgen was mijn bloeddruk weer keurig, dus wij dachten: heerlijk, niks te klagen...

maar nu zagen ze vanmorgen dat de kleine nog maar erg weinig vruchtwater heeft.. gelijk weer een hartfilmpje gemaakt, en gelukkig maakt de kleine het goed! maarrr bij iets minder leven in mijn buik moet ik gelijk bellen, en as maandag weer op controle...

De laatste weken lopen wel wat anders dan verwacht hoor! Wat fijn om het weer even van me af geschreven te hebben :) tja en we zijn er bijna he meiden!!!!

Liefs!

Tjeetje, kan me voorstellen dat je weer even denkt heb ik dat nou. Maar wie weet halen ze de kleine dan eerder, alles blijkt nu nog goed te zijn en die bevestiging is ook wel lekker toch!
Sterkte met de laatste dagen.

he wat sneu. is het een opgelost heb je het andere. wel erg goed dat je zo onder controle staat dat weet je het in ieder geval en kan je goed in de gaten gehouden worden hoe vervelend ook.
Heel veel succes.

Terug
Bovenaan