Controle Gyn

Vanmorgen weer een controle gehad bij de gynaecoloog.
Alles was echt super goed. Had zelfs een prachtige bloeddruk van 75-125!!! Zo goed is die de hele zwangerschap nog niet geweest.
Ons kleintje nog even mogen zien, blijft bijzonder!
Ligt al helemaal ingedaald, dus dat is snel met 37,2 weken zwanger van de derde.
Nu rustig afwachten tot de kleine zich gaat melden...
Ik voel mij nog goed, slaap prima, dus hoop eigenlijk dat de kleine nog zeker tien dagen blijft zitten....
Nog even genieten van het zwanger zijn, het getrappel en gefriemel in mijn buik. Is echt onze laatste keer....

Bij mijn eerste was ik 25 en heb ik mij vanaf week 33 rot gevoeld en plat moeten liggen vanaf week 36. Bij mijn tweede was ik 28 en lag ik al plat vanaf week 32 en ben ik 5 keer opgenomen geweest...
Deze zwangerschap ben ik 35 en voel ik mij beter dan ooit en gaat alles zo goed....
Zo blijkt maar dat alle statistieken over leeftijden ook niet alles zeggen....

Heel fijn Sinterklaasweekend iedereen!!!

Liefs Brigitte

Hej

Wat fijn dat alles nog zo goed gaat en dat je je nog zo goed voelt! Geniet er nog maar even van dan, want voor je het weet heb je de kleine in je armen!

Jullie ook een fijn sinterklaasweekend!

Lfs Esther

Hey,

Wat een goed nieuws weer.
Fijn dat je bloeddruk ook zo mooi blijft.

Geniet lekker van de kleine in je buik. Ik hoop met je mee dat de beeb nog 10 dagen blijft zitten.
Ik wil toch wel eerder bevallen dan jou:)

Leeftijd zegt idd niets. Misschien moet ik over 10 jaar nog maar eens aan een derde gaan denken:)

Jij ook een fijn Sint weekend. Je vierde het met je zus samen toch?

Liefs Danielle

P.s. Zijn jullie nu al uit de jongensnaam?

Heey Danielle,

Ja ik hoop ook echt dat jij eerder gaat bevallen hoor!! Ik duim nog steeds dat het vandaag gaat gebeuren!!
We zijn inmiddels wel uit de jongensnaam. We hebben deze week familieberaad gehad haha, met z'n viertjes en meeste stemmen gedaan...en deze naam won!
Kan onmogelijk 'De jongen zonder Naam'op de wereld zetten hahaha.Mits het een jongen is natuurlijk...we hebben nog geen idee.
En inderdaad, wij vieren zondag Sinterklaas met mijn zus en fam. Kids hebben er zin in!!
En jullie vieren Kerst en geen Sinterklaas he?
Kan me voorstellen dat je het voor Roan allemaal al spannend genoeg vindt.

Fijn weekend met hopelijk een voorspoedige bevalling!!

Liefs Brigitte

Dank je! Hoop het ook, maar weet wel dat het vandaag niet meer gaat gebeuren. In 25 minuten van niks naar een kindje ga ik niet redden:)
Misschien bevallen we wel op dezelfde dag:)

Ik zie het al helemaal voor me. Jullie met zijn 4tjes aan de tafel te stemmen voor de baby naam haha, maar wel fijn dat jullie er uit zijn.

Leuk zo gezellig samen met de beide gezinnen.
Kan me voorstellen dat je kids er zin in hebben.
Wij vieren idd geen Sint maar kerst.
Op dit moment is het voor Roan ook allemaal erg druk. Voor die kleintje vind ik 3 weken te lang. Hij loopt de hele tijd maar te stuiteren en te doen:) ook op het Kdv hebben veel kids er last van. ze luisteren voor geen meter en zijn super druk. Roan had woensdag zomaar een klein kindje omgeduwd, oeps!
Ben wel benieuwd hoe hij op de baby geageerd.
Op sommige momenten vind ik het opeens zielig voor Roan. Er gaat zoveel veranderen voor hem, hij moet de aandacht delen en wachten als ik bv de baby te drinken geef. Vandaag hebben we lekker samen tot 10.00 uur in bed gelegen, lekker lachen, kletsen, boekjes lezen en filmpjes kijken. Ga er maar vanuit dat dat voorloop de laatste keer is met zijn tweetjes zo lang in bed.

Liefs Daan

Terug
Bovenaan