controle gyn

vandaag weer op controle geweest bloeddruk en zo was allemaal goed ben nu 0.3 kilo aangekomen totaal valt dus wel heel erg mee aankomende zaterdag hebben we 3d echo en de woensdag daarop een groeiecho als ik zaterdag de 3d heb gehad weet ik zeker wat ik krijg in het ziekenhuis denken ze een meisje maar dan weet ik het zeker en kan ik de kamer gaan verven de zolder is nog niet klaar maar de 2 oudste gaan dan een paar weken samen op 1 kamer dat ik in ieder geval de babykamer klaar is

Wat leuk, wij hebben ook zaterdag de 3d echo. Ik wil ook nog wel bevestiging vragen van het geslacht, bij de 20wkn echo was de VK ervan overtuigd dat het een jongen is.. Succes met het kamertje.

Slechts 300 gram aangekomen? Wat een luxe. hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Zit al over de 10 extra.....:)

Dan Ben je Dus na de bevalling iets van 6 kg afgevallen?

Veel plezier met je echo

ik ben bij mijn andere 2 zwangerschappen ook niet super veel aangekomen bij mijn dochter 7 kilo bij mijn zoon 4 kilo dus ben benieuwd heb nog 12 weken te gaan maar ik doe niks speciaals eet het zelfde als anders

Terug
Bovenaan