Controle gyn

Hoi meiden,

Gisteren naar de gyn geweest voor weer controle. Kleine is volledig ingedaald en ligt vast!! Jeee!! Heb donderdag flinke indalingsweeen gehad en dat was dus terug te zien. Tegen de isias die ik heb, kunnen ze helemaal niks doen. Heb ook al 2 weken nonstop niet meer geslapen, ook daar kunnen ze niks aan doen. Ze kunnen me alleen een nachtje opnemen in het ziekenhuis en me een beenprik (slaapcocktail) geven. Ja, wat heeft die ene nacht slapen nou zin? Ga echt kapot van de pijn 's nachts, want het straalt uit naar hele rug, billen en bovenbenen.

Gaf al eerder aan dat de niet willen gaan inleiden, mits ze er een medische noodzaak in zien. Heb mn hele zwangerschap nooit gepiept, krijg nu echt het idee dat je alleen wat bereikt als je continu blijft doorzeuren... maar ja, zo ben ik gewoon niet.. dus dan maar ff volhouden. Gyn hoopte wel voor me dat het kindje heel snel gaat komen, want isias is niet fijn en helemaal niet slapen ook niet. Word daar ZO chagrijnig van!! En dan ligt er ook nog eens een vent naast me die ligt te knarsentanden en te smakken... man... die slaapt zo goed terwijl ik kapot ga..

Hmm... zojuist weer voorweeen gehad, hoopte dat het door zou zetten, maar helaas.. Net het verhaal gelezen van Yvonne, die ook te horen kreeg dat ze haar niet voor week 39 gaan inleiden... ik loop al hele tijd bij gyn en kreeg dat ook te horen, vond het al zo vreemd dat ze dat bij de VK wel vertellen, maar ja, heb zelf ook ervaren dat VK's en gyns loodrecht tegenover elkaar kunnen staan.. Echt klote, krijg je eerst het ene te horen en verlang je daarna en vervolgens hoor je weer iets heel anders... Mag van mij nu wel heel snel gaan allemaal.. die laatste loodjes, pfft...

Succes allemaal nog!!

Liefs, Samantha

Pff dat valt ook niet mee zeg!ik slaap gelukkig zelf nog erg goed...maar kan zo begrijpen dat je er gek van word,hoeveel weken ben je nu?hopen dat snel doorzet!je ben niet de enige die ze gewoon maar laten doorlopen zie je!

liefs jootje

Hoii Samantha,

Wat vervelend he die pijn !??? klinkt heel bekend... waarschijnlijk, als ik je verhaal zo lees, heb ik het ook. Ik kan mijn been amper gebruiken en loop als een oud wijf !!! (hm... erg oud, want mijn oma van 80 loopt beter en zij is al slecht ter been...)
Heb super last van mijn rug en straalt ook helemaal door. Met de dag wordt het erger. Zo vervelend.

We zijn vandaag even de stad in geweest.. nou we zijn gestrand op een terras in het zonnetje (dat is dan wel weer leuk) maar ik kon geen winkel of wat dan ook in.. 1 kippestukje "gelopen" waar we weet ik niet hoe lang over hebben gedaan.. belachelijk gewoon.. de trappen (woon 4 hoog zonder lift) kom ik ook amper op en af..

Ik hoop dat het na de bevaling meteen over is. Is dat jou bekend ? Dat het erna weer beter moet zijn !???

Ik zou naar de dokter zijn geweest als ik volgende week niet ingeleid zou worden.. want ik zou niet nog 2-4 weken zo door kunnen gaan !

Hoe veel weken ben jij nu !?
Vind het erg jammer voor je dat ze je niet willen inleiden... zo sttom dat ze eerst ja zeggen en vervolgens nee.. denk je dat je weet waar je aan toe bent, veranderen ze alles.
Gelukkig is het bij mij anders.. in week 36 zeiden ze al dat ze me wilden inleiden bij week 38 en daar hebben ze zich aan gehouden. Volgende week is het voo rmij zover.

Nou meid, sterkte met de pijn ! Helpen paracetemols niet ??? misschien te proberen !??? maar dat zal vast wel niet..

Sterkte en succes met de laatste loodjes ! nog even volhouden !

liefs, marit

Hoi balen weer allemaal. Je zal waarschijnlijk alles al hebben uitgeprobeerd om je houding te verbeteren. Jammer dat fysio niet werkt. Of heb je dat nog niet gehad?

Tja samenwerking VK en Gyn. De VK kijkt ook naar de vrouw en ziet dat daar wat mee gebeurt. De gyn kijkt alleen naar het kindje.
Je merkt dat de samenwerking wel beter wordt, maar op dit gebied hebben ze nog veel te leren.
Wat wel prettig is dat ik nu bij beide partijen loop en indien de bevalling niet voorzet, er bij mij wat sneller wordt ingegrepen, dit omdat de medische reden al bekend is.

Nou hoop dat ze snel bij je gaat komen, ze is al ingedaald, en dat is een goed teken!!!!!!!

x yvonne

Neem die nacht rust!!!

ik heb het vorige week dus gehad!
eindelijk ff geen pijn en gewoon slapen, ik viel letterlijk om van de slaap.

helaas sliep ik daar zo goed dat niemand me kon vertellen dat ik ochtends naar huis kon hahaha ik sliep gewoon lekker door, tis dat ik paracetamol nodig had anders lag ik er wel tot 5en hoor

en je bent dan wat meer in beeld en leert het personeel en de afdeling vast kennen

oh je zal wel versleten en doodmoe zijn. ik slaap gelukkig (f afkloppen) nog steeds goed. wel ook hier een tik van isias maar niet in bed. alleen uit de stoel komen uit de bank en uit de auto. is bij mij volgens fysio en combinatie van bekkenklachten en isias.
heeft het flink gemasseerd nu en lijkt wel minder nu.
moet je nagaan niet slapen ik slaap prima maar zit nu ook bijna te knikkebollen.. laat staan dt je niiet slaapt.. nou heel veel succes nog even!

Terug
Bovenaan