Controle Huisarts

Zoals jullie weten had ik last van weeen/harde buiken. Hoe je het ook wilt noemen.
Verloskundige zei dat er niks aan de hand was en dat ik rustig aan moest doen. By de huisarts geweest, urine na laten checken ook niks.
Had sinds een paar dagen weer last van mn buik en kindje was erg vervelend aan het doen. Ik dacht dit kan niet goed zijn.
Ben toen naar de huisarts gereden, heb urine ingeleverd en guess what! BACTERIEN! ( Als het tot maandag erger wordt, word ik opgenomen! )
Geen blaastontsteking zei de huisarts maar verder kon hy er niks van zeggen. Hy nam me mee naar een ander kamertje en vroeg me daar wat mijn verloskundige mij vertelde over '' harde buiken ''. Ik vertellen dat ik rustig aan moest doen volgens haar etc etc etc. Hy zei, dame volgens mij zijn dat echte weeen! Met spoed mijn urine ingeleverd bij 't ziekenhuis, nu gaan ze nachecken of als er ook nog eens andere nare dingen te vinden zijn. Ben echt super bang geworden. As maandag krijg ik de uitslagen, ook van mijn bloed. Ik voelde me al niet goed en nu dit. Ik kan een uur zitten janken als een kind, maak me echt zorgen!

Beetje een lang verhaal .. maar weet echt even geen raad ..
 
Jeetje meis....wat een verhaal.
Maar wat heb jij een goeie huisarts.
Ik wens je heel veel succes en hoop voor je dat ze je maandag kunnen vertellen dat er geen bacteriën in je urine zitten.

Heel veel succes

Liefs Mayo
 
hey meis,

jeetje! maar goed dat je zelf zo goed naar je lichaam hebt geluisterd! kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent... ik hoop zo voor je dat het fniet erger wordt, en dat het snel maandag is zodat je de uitslag hebt! Dus als ik het goed begrijp, moet je nu afwachten, maar als het erger wordt/je meer klachten krijgt dan wordt je opgenomen? Ik duim voor je!

Liefs en een dikke knuffel.
 
Dankjewel :( Ik hoop ook idd dat er maandag geen bacterie in mn urine zit, of dat het iig afgenomen is. WAAROM IK :(

* ik kan een uur zitten janken .. moest zijn : Ik heb een uur zitten janken.
 
Idd, als het tot maandag erger wordt wordt ik opgenomen .. en als ik weer een wee of harde buik krijg gelijk bellen naar VK .. met als gevolg ook ziekenhuis opname.
 
Nee!!! dat meen je niet wat een rot situatie.
En alles leek even wat rustiger te worden, bah!!!!
Nou meid doe het echt super rustig aan en met het minst of geringste ga je gewoon bellen. Beter te vroeg in het zhuis en dat ze je in de gaten houden als dat je er te laat bent. Niet leuk maar wel fijn dat ze er nu boven op zitten toch?
Denk aan je!

Veel liefs
 
Terug
Bovenaan