controle kinderarts

vandaag hadden we een afspraak met de kinderarts van Ethan voor zijn controle..

eerst werd hij gewogen en gemeten door een arts in opleiding.. Ethan is nu 52 cm lang en maar liefs 3510 gram (afgelopen donderdag was hij nog 3245 gram)

toen heeft de kinderarts hem eens uitgebreid bekeken ze hoorde nog altijd het kleine ruisje (moeten we over 3 weken weer voor terug komen voor opnieuw een hartfilmpje en echo)
maar kort gezegd ze was zeer tevreden over Ethan ze zij wel dat ondanks dat hij het nu zo goed doet moesten we( wij en de artsen) in ons achter hoofd houden dat hij een slechte start heeft gehad..

over 3 weken moeten we terug komen bij de kinderarts en dan zal ook de kinderfysiotherapeut er bij zijn om te kijken naar zijn motoriek ontwikkeling..

Fijn dat de kinderarts tevreden was over jullie mannetje!
Hopelijk zal hij nooit eventuele nadelige gevolgen ondervinden van zijn slechte start.
Hopelijk vergroeid het hart ruisje wie weet.........
Het is allemaal wat joh en dan ook nog een check voor de motoriek......het is allemaal voor een goed doel gelukkig.
Sterkte ermee maar vooral geniet van jullie mannetje!

liefs louise

Heeft Ethan in het ziekenhuis dan nog geen fysio gehad? Tjerk kreeg dat na 4 dagen al. Is standaard hier in het ziekenhuis. Ik moet ook nog wel een keer met hem terug. Wel fijn dat de kinderarts goed tevreden is. En beter dat je nu wat vaker moet dat ze hem goed in de gaten houden dan dat er wat opdoet. Ik vind het wel prettig dat ze ons ventje ook zo in de gaten houden.

Hey,
Fijn dat ze zo tevreden zijn!! en een hartruisje hoeft niks te betkenen hoor, hebben veel kindjes, moet zelf volgende week met mn jongste zoontje op controle bij de kinderarts omdat de laatste keer op cb een klein ruisje te horen was, maar dat hebben kindjes vaak in een groeisprongetje,, maar ze moeten het controleren!
Hoe gaat het met jou zelf??
Nou ik hoor mn meisje, dus moet weer gaan,,haha
Liefs MJ

@mj ik maak me niet eens druk om dat ruisje.. De kinderarts vertelde ook al dat het vrij normaal is omdat de bloedsiculatie van een baby in de buik anders is en zodra hij geboren is moet dat om gegooid worden.

Met mij gaat het goed.. Ben wel gesloopt door Ethan's regeldagen hij meld zich gemiddeld om de anderhalf uur en hou verder alleen haze slaapjes

Terug
Bovenaan