Zoooooo net als mij ?is het ook je eerste? Onze meid is nu 8 weken en ik heb haar al welgeteld met moeite 2 middagjes ‘alleen’ gelaten met haar eigen papa ?. Nadruk dus op moeite, ondanks hij het echt super doet! Is ook zijn kind dus heeft echt wel de focus en liefde voor haar, dus waar die rare control feelings vandaan komen mag de kerstman weten...1ste afspraak was tandarts en 2de sollicitatie...dus nog nooit iets voor mezelf zeg maar, dat moet ik nu komende weken gaan oefenen, want per febr start ik al met werken ? 4dagen, waarvan 3 doordeweeks schoonmama oplet en de zaterdag is het dus ‘papa’ dag. Nou, dan raad je vast al hoe zondag vanaf dan word genoemd: ‘afblijven, ze is van mij’ dag zegt mama dan ?. Het maakte inderdaad mijn vriend nogal overstuur, dat ik het deed overkomen alsof hij alles verkeerd deed. En daardoor liet ik hem niet de ruimte om haar juist te leren kennen. En pakte ik ook zijn ‘bandingtime’ eigenlijk af. En als laatste ook mijn eigen rust: want als hij het nooit leert, hoe moet ik dan ooit douchen enz? Haha. Wel goed dat je het dus inziet, en probeer er beetje bij beetje kalm bij te blijven en op je partner vertrouwen dat hij het vraagt als hij het niet weet ? succes met die angst loslaten, je kind ontwikkeld zich, en je gezin daarbij in zijn geheel ook. ?