Controle Steyn

Vandaag na ongeveer 2 maanden ( 2dg eerder )moest Steyn voor controle naar het ziekenhuis.
Hij is flink gegroeid.
12 mei : 2430 gr en 48 cm lang
10 juni : 4490 gr en 55 1/2 cm lang.
Hij doet het heel goed.
Begint al te lachen naar je,
Soms willen mijn man en ik te snel, want je rekent dat hij al 8 weken is, maar officieel is hij nog maar 3 weken oud.
Hij heeft elke avond een heerlijk huiluurtje.( van voedingsbeurt tot de volgende voedingsbeurt. )
Nou ja huilen, zeg maar krijsen.
Een nachtje doorslapen doet hij helaas nog niet.
Dat is iets waar we wel naar uitkijken.
Slapen van 22:00 tot 7:00 heerlijk......

Hey Friese leeuw!

Wat doet je kereltje het super! Hij is echt lekker aangekomen en ook zijn lengte is super! Bijna uit maatje 56!!!

Tja dat doorslapen komt echt, ik kijk er ook naar uit, nog even doorbijten.

Geef je mannetje een lekkere knuffel,

Liefs Nanda

Zo dat klinkt goed! Devan gaat ook goed, was dinsdag (6wk6dg) 4140 gram en 54,5 cm. 1160 gram en 7,5 cm meer dan bij geboorte. Hij was in 1 week 280 gram aangekomen!! Idd, kan ook niet wachten op een hele nacht maar maak me geen illussies, met mijn dochter heeft dat nl erg lang geduurd! Vannacht voor het eerst maar 1 keer eruit dus dat is al heel wat!

Hallo,

Wat een super baby! Ongelooflijk dat hij het zo goed doet!
Ik mag donderdag naar het cb voor de eerste check. Ben vorige week weesten wegen en wat denk je...340 gram gegroeid in 1 week! Dat gaat wel heel hard. Maar goed, groeien is het belangrijkste. Doorslapen is er hier ook nog niet bij en het huiluurtje ken ik wel! hahahaha
De rest komt wel.

Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan