controle verl.kundige

Hallo allemaal
Vandaag weer eens bij de verl.k. geweest en alles was gelukkig weer goed. Bloeddruk, hartslag kindje etc was top.
De vorige keer liep ik met mijn buik precies op schema en nu loop ik 4 weken op voor. Was dan ook behoorlijk gegroeid de afgelopen weken. Wie weet beval ik wel weer iets te vroeg, ook al weet ik dat het niets zegt.

Hoe verlopen jullie controles bij de v.k? Ik hoop dat alles goed gaat.

Gr. Mamajo (25+1 wkn zw. van nr. 2 )

Hoi

Ik ben heel benieuwd voor mijn VK afspraak vlg week. Wij zijn net terug van 2 weken vakantie en ik ben in die tijd ook hard gegroied - en schrok heel erg van de wegschaal vanochtend!!!! Ik vind niet dat ik meer heb gegeten - mogelijk zelf iets gezonder, maar ik denk ook dat ik veel vocht vasthoud ivm veel lopen en warmer weer. Van andere heb ik ook gehoord dat zo'n vakatie tot harder groei kan leiden maar grappig om het zelf me te maken.

Liefs Mor74

Hallo mamajo

ook ik ben zwanger van de tweede 27 weken nu precies.
ik ben vorige week weer bij de verloskundige geweest en alles was ook goed gelukkig.
Ik heb zaterdag een pretecho gehad dat was wat minder bij mijn eerste kindje was het wel mooi, maar ons kindje wou zich niet laten zien keek met het hoofdje naar mijn rug haha.
Ik moet trouwens wel met 30 weken een extra echo laten doen ivm de groei omdat mijn eerste kindje aan de kleine kant was willen ze nu het zekere voor het onzekere nemen.
hele fijne zwangerschap gewenst.
groetjes

Terug
Bovenaan