Controle verloskundige/echo!!

Gister weer controle gehad bij de verloskundige, inmiddels 33w1d...alles gaat eigenlijk goed..mooie lage bloeddruk..kleine groeit goed..meer als genoeg vruchtwater! En een lekker bewegelijk kindje!
Gisteravond mochten we nog voor een extra echo komen, ivm alle onderzoeken (vlokkentest..verdikte nekplooi enz) in het begin van de zwangerschap!!
Er fijn om te zien/weten dat alles goed groeit...kindje is nu ruim 2 kilo! en het heeft haar...hihi (onze dochter was helemaal kaal bij de geboorte) Ook het gezichtje in 3d mogen bekijken heeeeel apart om zo duidelijk de vormen al te zien!! Het lijkt op mn man..hihi..maar geen idee of het een meisjes of jongetjes gezicht is..:p Dus voordat we dat weten zijn we ongeveer 7 weken verder..!!:D
Verders heb ik nu heerlijk vakantie...vanaf volgende week verlof!! Erg lekker dat hoofdstuk is afgesloten volgend jaar pas weer aan het werk!

Nu lekker bezig met kamertje voor Fleur..verders beetje alle regel dingen regelen...geboortekaartjes uitzoeken..adressen opschrijven..enz..
gelukkig zijn we uit de namen!! De rest komt wel!!:D

groetjes Liesbeth
 
He Liesbeth,

Wat fijn om je kindje te zien! Wij hebben over anderhalve week een liggingsecho (gewoon 2D) en daar heb ik ook weer zo'n zin in! En hoe fijn dat je al heerlijk thuis bent. Ik zou ook wel willen, maar ik mag nog twee weken. Helaas wordt het wel steeds zwaarder. Kan niet meer staand lesgeven dan doet mijn buik daarna pijn (net als rug). Ben er dus ook echt aan toe!

Geniet er lekker van meid!

Liefs Suus
 
Terug
Bovenaan