controle verloskundige

vandaag had ik de extra controle bij de verloskundige..
ze heeft mijn vermoede bevestigd ik heb inderdaad voorweeen..
de kleine ligt er nog steeds netjes voor de uitgang maar nog niet vast ze heeft een voorzichtige schattig gedaan van het geboorte gewicht en ze verwacht dat ons ventje een 6 a 7 ponder zal worden..
me urine had nog steeds een klein spoortje eiwit er in zitten en me bloeddruk van 140/80..

en omdat ik nog steeds me klachten heb heeft ze me toch voor de zekerheid doorgestuurd naar de gynaecoloog gestuurd..
daar ben ik weer helemaal gekeurd net zo als afgelopen maandag en heb de keuring doorstaan alles was binnen de norm de bloed en urine uitslag was zelf beter dan afgelopen maandag..
dus mocht weer lekker naar huis maandag moet ik de vk bellen om weer een afspraak te maken..

Wat fijn dat ze alles even helemaal goed hebben nagekeken. Dat zal je wel een goed gevoel geven, toch? Fijn dat je dus toch weer bij de vk onder controle blijft.

Gr Ingrid

Vond het ook erg prettig dat de verloskundige even ter controle door had gestuurd ga je toch rustig het weekend..

Ze had er gewoon geen 100% vertrouwen in om me gewoon naar huis te sturen..

Maar nu kan ik genieten en hoop ik dat ik niet weer in het ziekenhuis hoef te zijn.. En de laatste ongeveer 5weekjes thuis kan uit zingen en lekker thuis kan bevallen

Terug
Bovenaan