controle verloskundige

Net weer op controle geweest. De verloskundige verwacht d3 baby niet voor de uitgerekend datum....dus ik word eén maartmama....had ik zelf oo wel verwacht....hij heeft het nog veel te goed bij mama, hihi. Maar ik vind het niet erg, heb wel voorweeen, maar die doen geen pijn en verder ook nog hartstikke fit, mocht dat niet veranderen dan vind ik het niet erg om nog even door te lopen, het duurt sowoeso nog maar maximaal 2,5 weken voor we papa en mama zijn, dat vliegt voorbij en is al eén heel spannende gedachte:)

 
Die laatste paar weken gaan langzaam hoor ;) Ik hoef gelukkig niet meer zo lang te wachten want word sowieso ingeleid deze zondag.
 
ik ben ook morgen uitgerekend maar ik denk dat ik misschien ook een maart mama ga worden het rommelt wel al een aantal flink bij me maar het zet steeds niet door dinsdag word ik gestript dus misschien nog net een februarimama maar ik verwacht maart..we zullen zien he dames!!
 
Tja, het is nog steeds gezellig op het wachtbankje:) maar ben toch wel zo nieuwsgierig hoe onze kleine man eruit ziet....hopelijk met de krullen van mijn man en het kan maar zo dat hij ook nog eens knalrood haar krijgt(zit in de familie). We weten wel dat hij lange benen heeft.....

Zijn jullie ook al zo aan het fantaseren?
 
Gelukkig voel je nog goed.
Het duurt niet lang meer maar je ben gewoon zo ontzettend nieuwsgierig natuurlijk dat het niet snel genoeg kan gaan.

succes
 
Terug
Bovenaan